CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 30 юни 2012 г.

Преобразяване

Отново бях помолена да преобразя и обновя нещо.Една чанта.
Чанта от дънков плат,семпла,изчистена......Дръжките и се протрили вече,леко избелели,та на момичето му се искаше да ги сменим.С нещо цветно.Обичало розово....и точки....
Както се досещате нямаше как да изтипосам едни розови дръжки и толкова!Налагаше се козметична процедура,отново.
Към чантата за преобразяване чакаха и едни съвсем,съвсем нови пантофки,необувани още!
Почти балетни.Само дето "брошката " им на нослетата граничеше с кича.......
Единствената работа на машината беше ушиването на дръжките.Всичко останало беше сътворено на ръка.Бод след бод,час след час......Нямаше как-налагаше се!
И всичкото това нещо се случваше през един малък отвор направен на хастара на чантата.Толкова,колкото да си провра ръката.
Искрено се забавлявах докато преобразявах чантата.Потопих се в моя свят и бях щастлива-бях на мястото си!Надявам се да съм успяла да покажа емоциите си.Надявам се едно момиче днес да е щастливо с преобразената си чанта и почти балетните пантофки......
Забавлявайте се и вие докато гледате:













И макар че от години вече не обичам лятото заради физическата ми непоносимост към жегите - нека да е лято!През никой друг сезон живота не е толкова цветен,шарен,искрящ и палещ.......
Пожелавам ви един чудесен летен ден,изпълнен с мечтание и усмихнати очи!

0 коментара:

Публикуване на коментар