CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

четвъртък, 7 юни 2012 г.

Има дни..................

Има дни,в които желанието ми да правя  "нещо " за децата си е направо неудържимо!
Като днешния четвъртък-несвъртък.След като направих онази супер лятна и много весела гривничка за голямата ми щерка , се сетих че едно потниче на малката "отлежава " в гардероба и чака да бъде украсено.Преди известно време,когато започна великото прибиране на зимните дрехи и изваждането на летните,тя категорично заяви,че няма да го носи!Що бе маме?
Амииии,простичко било.........Е,тогава ще го усложним!Ще го украсим подобаващо и ще го направим да изглежда като бутиковооооо......
Случи се за нула време,наистина!Отне ми около час да го направя.Няма да разказвам повече,просто ще ви покажа няколко снимки-сами ще се сетите кое и как:



 За малко да пропусна да го снимам без украсата,та затова и на снимката е с първата къдричка!






Амииии,доволна съм от четвъртъка!Чуден беше.Верно са казали хората,че денят е такъв,какъвто си го направиш.Аз направих своя красив!
А вие?

0 коментара:

Публикуване на коментар