CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

понеделник, 18 февруари 2013 г.

Моите кукли

Да ! Да ! Да !
Моите кукли !
В началото беше само една ... рисунка :)))) Направих си кройка - за учудване от първия път стана това , което исках ! След това се появи и самата кукла . После започнаха да се появяват и дрешките и , чорапките , обувките , косичките ...
Е , няма такова забавление , повярвайте ми ! Поне за мен .
През цялото време си мислех , разсъждавах , анализирах и стигнах до извода , че наистина съм едно непораснало момиче . То беше такава игра с тази кукла , умуване , събличане , обличане - обожавам да го правя !
Не знам какво толкова да ви разкажа , освен че изживях една много вълнуваща и приказна седмица с моите кукли . Те се появяваха една след друга и пълнеха сърцето ми , душата ми , очите ми ... Понякога първо се появяваще самата кукла , друг път нейната дрешка първа искаше да се покаже и чак след това идеше ред и на телцето на куклата . А колко още напират да видят бял свят - това е една съвсем друга тема . Мога цял живот това да правя - кукли !
Моите кукли . Защо са моите ли ? Амииии , защото са напълно авторски , като се има предвид , че сама си направих кройката , взех решение като как да изглеждат и всичко останало . А това , че са минали  директно през сърцето ми , ги прави съвсем , съвсем мои !
Куклите , както ще видите , са направени така , че с тях да може да се играе . Освен интериорни кукли те могат да бъдат любимата играчка на всяко малко ( и не толкова , като се има предвид моето удоволствие ! ) момиченце . През цялото време ме водеше мисълта и спомена за куклите , с които аз някога играех . Вярно - те бяха пластмасови , но пък всичките им дрешки се събличаха , можеха да се перат , да се разменят с дрешките на друга кукла и така - падаше голяма забава . Всичко съм направила така , че да е безопасно за малките момиченца в играта . Размера им е около 32 см . За разлика от Тилдите , моите кукли не си сгъват крачетата в коляното , но затова пък доста добре седят на тях :)))))
Искаше ми се повече да ви разкажа за появяването им , но отлагането на снимките заради мрачното време и снимането на всичко накуп ми дойде в повече . Пък и така емоцията избледнява и отстъпва място на друга , трета , пета ...
Надявам се , за следващата кукла да успея да се организирам и да споделя повечко за нейното сътворяване .
Сега ще опитам да кача една камара снимки ( дано се получи , че са наистина много ! ) , а вие се заредете с търпение за гледане :))))))


Ето я първата . Прилича малко на извънземно в главата , нали :)))) Да не повярваш какво ще се получи след всички интервенции по нея ! Обаче , главичката точно така си я исках - малко странна и хумористична , някак си .


След това бяха скроени още две ...


Обърнати и чакащи пълнене ...



Ето ги - моите първи авторски кукли !!! Ако знаете колко ги обичам ! Появиха се в реда , в който са строени от ляво на дясно - лилавата , синята , зелената , калинките .



















































Ако питате мен - не мога да кажа коя харесвам повече . Та те всички са ми като деца ! Както и следващата , още " неродена " , на която само жилетката е изплетена до половина :)))))
Мили хора , не знам дали сте разбрали , но аз все пак се опитвам да продавам част нещата си . Смятам , че когато човек пожелае да си купи нещо , да го има , то значи това " нещо " му е наистина на сърце и той ще го обича поне толкова , колкото и аз .
Та така , към този момент всичките четири кукли се продават .
Готова съм да отговоря на всякакви въпроси , както и да изработя кукла по поръчка , персонална и единствена !
Благодаря ви за търпението и вниманието и ви пожелавам един чудесен полузимен следобед !

18 коментара:

allegri2000 каза...

Понякога имам чувството, че се носиме на едни и същи вълни с теб! Съвсем скоро ми се искаше да направя кукла, но оставих идеята да преседи и да се избистри в главата ми за да имам по ясна представа какво искам! А ти вече си направила и то няколко!:)
Тъкмо се чудех къде изчезна!!! Много са хубави твоите "момичета", а и дрешките им си изпипала! Не зная защо ми навяват някаква носталгия! Аз никога не съм си играла с парцалени кукли! Пожелавам ти да намериш на всяка от тях хубав дом, в който ще ги обичат точно толкова, колкото и ти!!!
Поздрави: Вера

Стефка каза...

Юлка, много са слънчеви! Направени с толкова любов и забавление, браво! Заредените с щастие, обич и хубост малки сладурани ще предадат тези емоции на новите си стопанки и ще ги научат какво е красиво, сигурна съм. А това е едно местенце, където може безплатно да си отвориш интернет магазинче http://10fingers.bg/ На мен много ми допадна идеята, но моите неща за сега ги подарявам, а и не са толкова много. Ти не се спираш, тъй че ако отвориш магазинче свиркай да го посетим. Усмивки.

dadonibi каза...

Много красиви,а шапките им направо......нямам думи.
Възхищавам ти се на търпението

Юлияна Неделчева каза...

Вера , мила , и моите кукли не бяха парцалени , а винаги толкова съм ги харесвала ! Но пък имаха всички дрешки , и чорапки , и обувки .. И всичко се събличаше и беше безкрайна забава . А аз от тогава още правя дрешки на куклите .
Стефи , благодаря ти за " местенцето " ! Ще го погледна .
dadonibi , обичам да правя шапки :))))
Мили момичета , толкова ви благодаря , че сте тук и сте толкова мили !
Със сигурност има и хора , на които моите кукли ще се сторят малко простовати , няма да ги харесат и т.н. , но едно е съвсем сигурно - аз няма да спра да ги правя , защото това ми носи истинска наслада !
Благодаря ви !

Под Гъбката каза...

Юли,имаш златни ръце!Куклите ти са страхотни!!!
Всяко нещо е уникално, от малките сладки обувчици, дрехите и самите кукли! Пожелавам ти да направиш още много и със всички с които можеш да се разделиш да намериш деца които да им се радват!

Юлияна Неделчева каза...

Наталка , толкова е мило това , което казваш !
Всеки човек , и най - големият скептик обича да му се радват и да го окуражават .
Благодаря ви , момичета , на всички !

The witch каза...

Прекрасни кукли. Онемях. Толкова мънички, а всичко си имат. По дрешките - с най-дребното детайлче. Разкошни са. Поздравявам ви.
Колко сантиметра са високи?

Юлияна Неделчева каза...

Благодаря ти , от сърце !
Куклите са" височки " 32 см. , а да изработвам такива малки нещица е моя слабост :))))

Анонимен каза...

Здравей мила Юлия! Случайност или не исках да посреща новия ден,новата седмица и новия месец със нещо красиво,подобаващо за септември и така се отзовах в твоя сайт. Грабна ме отведнъж и се влюбих във всичко,което си произвела. Усетих заряда и позитивното ти послание ....Обичам да обичам!....Всичко ме докосна и ми дари усмивка и надежда,че красотата ще спаси света. Имам един въпрос,а той е ...Колко струват и четирите куклички в комплект и по единично също?....Ще очаквам с нетърпение отговора ти!
От сърце ти желая да не стихва ентусиазма и заряда с който твориш и разпръскваш красотата със сърце и ръце.
P.S Ще ти оставя и ел.пощата си,ако може да ми отговориш и там.... eladita_70@abv.bg /Милена Иванова/

Благодаря предварително!

Юлияна Неделчева каза...

Здравей , Милена !
Безкрайно ти благодаря за този толкова мил коментар !
А аз наистина обичам да обичам ! То е извън мен ... или пък точно вътре в мен , знам ли ... :)))
Отговорих ти на мейла още преди дни . Да не би да съм изпратила писмото другаде ?
Пиша и тук защото не искам да изглеждам неучтива :)))
Всичко добро на теб и на хората , които обичаш !

Пламена Тодорова каза...

Бих искала да поръчам кукла за дъщера ми. Как да се свържа с Вас?

Юлияна Неделчева каза...

Здравей , Плами :)))
Можеш да ми пишеш във Фейсбук на личния профил - https://www.facebook.com/profile.php?id=100001639366976
или пък в страничката на магазинчето ми - https://www.facebook.com/%D0%A4%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%B7%D0%B8%D1%8F-140138549507425/?ref=hl.
Можеш да го потърсиш и като Фантазия .
Ще се радвам да съм част от още едно детство ! защото детето в мен съвсем не порасна :)))

88Kenan каза...

yozgat
sivas
bayburt
van
uşak
FEJ8

CelestialDreamer1 каза...

hakkari evden eve nakliyat
ankara evden eve nakliyat
muğla evden eve nakliyat
elazığ evden eve nakliyat
erzurum evden eve nakliyat
O8MMW

60FE1SarahC5BAD каза...

E20F0
Kırşehir Parça Eşya Taşıma
Yenimahalle Boya Ustası
Huobi Güvenilir mi
Şırnak Parça Eşya Taşıma
Çorum Evden Eve Nakliyat
Hakkari Şehirler Arası Nakliyat
Silivri Boya Ustası
Ordu Evden Eve Nakliyat
Diyarbakır Şehirler Arası Nakliyat

845D1Israel9B044 каза...

62CEB
Ordu Evden Eve Nakliyat
Yozgat Parça Eşya Taşıma
Malatya Evden Eve Nakliyat
Antalya Şehir İçi Nakliyat
Antep Parça Eşya Taşıma
Azero Coin Hangi Borsada
Maraş Lojistik
Van Lojistik
Burdur Lojistik

F5A20Saige23FAF каза...

8372D
Dxy Coin Hangi Borsada
Bitcoin Kazanma
Mardin Parça Eşya Taşıma
Balıkesir Şehirler Arası Nakliyat
Bartın Parça Eşya Taşıma
Gölbaşı Fayans Ustası
Kocaeli Evden Eve Nakliyat
Ankara Parke Ustası
Btcturk Güvenilir mi

449BALaura37BA8 каза...

C8E51
poocoin
uwu lend
ledger live
shiba
pancakeswap
galagames
safepal
dexscreener
looksrare

Публикуване на коментар