CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 9 юни 2012 г.

Една съвременна гръцка богиня

Да!Направих я!
И нея направих!Богинята......
Не беше поръчана като богиня.Просто трябваше да е една кукла,подарък за едно гръцко момиче.Трябваше да е хем морска,хем да има нещо гръцко в нея като жест от подаряващите  към получателката.
Това беше най-дълго мислената ми кукла досега.Не най-трудно направената,напротив-вървеше си леко и гладко,като другите.Просто беше най-обмисляното ми момиче.Исках,ама много исках да спазя заръките на поръчителката.
Звъннах на любимата си леля,която изживя десет години в Атина....
Говорих с моето Ели,чиято майка е там също от толкова и което има няколко месеца стаж там....
Разгледах много картинки...Четох история.......
И все нещо ми бягаше!До момента ,в който поръчителката каза: Направи я така ,че Ти да я усещаш като гръцка морска сирена!
Е,тогава дойде и моят час-появи се поредното ми момиче,което отново открадна парченце от сърцето ми!Харесвам я!
Мисля,че за да се харесат на другите моите кукли трябва първо аз да си ги харесам.Това ще значи ,че съм вложила всичко от себе си,че дори и повече!Ще значи ,че отново някъде там съм зашила душата си и всички положителни емоции и чувства ,на които съм способна.......
Ако моите момичета можеха да говорят , със сигурност биха споделили с каква любов са правени.
Надявам се,много се надявам не само поръчителката ,но и получателката на тази съвременна богиня да я харесат и заобичат така,както аз!
На вашето внимание..........една съвременна гръцка богиня!!!!!!




 Раковините в краката и са си съвсем гръцки-от гръцкото море!












 И тази малка статуетка до нея също си е съвсем гръцка,донесена ми от Атина!


Бродирах,плетох,ших.....правих прически.....ръкоделствах с мерак!
Дано си личи!

0 коментара:

Публикуване на коментар