CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

понеделник, 1 октомври 2012 г.

Листопад

Ох,да не си помисли някой че ще си говорим за турски сериали ...?!
Нямам нищо против всъщност какви точно са сериалите ( от този вид ) - и казахстански да бяха все тая.За мен,подобен род сериали не бива и не трябва да се излъчват в най-гледаното време.
Аз съм една непоправима романтичка ,но сладникавостта в тези филми ми идва в повече.Макар че съм гледала " Хубава жена" поне сто пъти!!!Ама това е друга работа,това е класа !
Та така,ще си говорим за есенен листопад у дома.За следващото нещо,което отдавна исках и вчера направих.За едни листа,които според настоящия сезон ( който хич не се показва като такъв!) се появиха в цялата си есенна прелест.
Спомняте ли си моето "Голямо почистване" ? Тогава повечето малки,малкички парченца отидоха в контейнера,но си оставих в една торбичка едни особено ценни като цвят и емоция късчета.Някои от тях толкова малки,че биха свършили работа само като аксесоар на някоя кукла,да речем.
Е,вчера успях все пак да използвам някои от тях!
Всичко започна с нарязването на тесни лентички ( около2 см.) на парченцата.Да не ви кажа,че доста от тях си бяха и по толкова,само ги оформих.Не опитвах да са съвсем еднакви,защото това не ми беше нужно за идеята.Дължината им се получи според размера на повечето от тях- някъде около 12-13 см.,може и 15 см. да са ...Не меря,не обичам,ако не е нужно.

 Ето една прилична купчинка от нарязани остатъци.

 Следваща стъпка- сядате на машината и започвате да съединявате лентичките по показания начин.Аз лично, не ги подбирах,само гледах да не се повтарят еднакви една до друга ...

 След като уших два плата,еднакви по размер ги целунах лице с лице,теглих два успоредни тегела, по диагонал и
... разрязах ето така !Получават се също два плата ,но вече с друга шарка.

 Воаля-моите листа!Не съм ги правила по кройка.Дори не съм ги рисувала.Прегънах си на две по тегела и заоблих както ми харесва ...

 После- после знаете-ватичка,гръбче,биенце...





 И куилтване -по тегелите на лентичките.





Докато съм тегелирала  свършил долният конец,който бях сложила в кафяво и след това се показали всякакви още цветове ...Имам навика да не развивам останалия конец,когато сменям цвета на калерчето ,а да навивам върху него.Обаче смяната на конците никак не ме притесни-даже си станало още по есенно ,шарено!
И ако ме питате какво точно е това и сама не мога да ви кажа,направих го заради идеята от работата с малките парченца.Както се вижда може да се използва за подложки за чаши,а също така и за ръкохватки.Ако пък някой се сети за някакво друго приложение - да свирка !
Мдааа,посрещнах Октомври подобаващо, нищо че той никак не прилича на себе си ...
По това време на годината обичаме да ходим в парка и да се заравяме в опадалите листа,да събираме всякакви есенни прелести ,да правя есенна аранжировка и куп други есенни неща.
А тази есен май ще трябва да отскочим до морето .... хи хи хи....

Какъвто и да е деня при вас - усмихнете му се и той ще ви отвърне!

9 коментара:

malukindian каза...

Юлеее, великолепни са!! Толкова са есенно шарени, че направо те усмихват до ушите... липсва ми лятното слънце, обаче твоите есенни емоции са тооолкова положително зареждащи! Чудна си :)))

Просто аз:))) каза...

Много зареждащи с положителна енергия са се получили!!!Просто поредната вълшебна приказка разказана от теб,мило ми другарче!!! ;) :)))

Юлияна Неделчева каза...

Янеее,много ти благодаря!Толкова е мило да ти кажат нещо хубаво ...Още повече сладур като теб!
Мило ми другарче,много ти благодаря за всичко!

Ralitza каза...

Чудни! :) Прекрасна седмица, Юле!

Юлияна Неделчева каза...

Благодаря ! И на мен са ми любими :)))))

Rosica каза...

Много красиво!Зареди ме с енергия и желание и аз да опитам.Страхотно е за подаръчета!

Юлияна Неделчева каза...

Благодаря ! Ще се радвам да видя и твоите опити :))) Успех !

Анонимен каза...

Чудесна идея, изглежда лесна за изпълнение, а много ефектна! Есенни поздрави от морето!

Юлияна Неделчева каза...

Благодаря :))))
Да ти кажа честно , няма нищо лесно когато става реч за ръчен труд . Но пък е тоооолкова забавно :)))

Публикуване на коментар