CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 15 юни 2012 г.

Нещо по Стендал

Чела съм я,книгата.....мнооооого отдавна!
Още по времето когато толкова обичах да чета!Слагах книгата под учебника и когато майка ми влезеше в стаята -аз ни лук яла,ни лук мирисала най-спокойно се правех ,че уча.....
Еееееех,толкова обичах да чета!
Сега обичам други неща и не съжалявам за четенето.Имам си различни хобита,а най-вероятно ще се появят и нови.Какво да се прави -търсещата ми душа не спира да открива нови и нови предизвикателства и да опитва да се справя с тях........
Та така - идеше реч за Стендал и неговата " Червено и черно ".Книга не написах ( макар,че като дете и това ми беше страст! ) ,но украсих една Малка черна рокля в цветовете на Стендал.
За украсяването бях помолена от сетричката ми.Прекалено черна и била роклята......
Тя е една съвсем обикновена,лека,трикотажна черна рокличка изключително подходяща за съпътстващите лятото жеги.Да,добре -материята прекрасна за топлото,но цвета........цвета някак си не подхожда на жаркото и слънчево лято.Затова се наложи и една "козметична " процедура,която аз направих с удоволствие!
Ето, вижте я :
 Преди........                                                     

След........










Стендал е вдъхновил не един и двама!Вдъхнови и мен!
А на мен не ми трябва много за да се вдъхновя-просто една Малка черна рокля......И няколко парчета плат!
Желая ви цялото вдъхновение на света,за каквото и да било!

0 коментара:

Публикуване на коментар