CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 15 юни 2012 г.

Неочаквана изненада

Е да,каква ли изненада пък щеше да е ако беше очаквана!!!!
Но наистина бялото листче,което намерих в пощенската си кутия онзи ден ужасно ме изненада!Не очаквах нищо от никого.......
Все пак ,свършвайки работа вчера първото,което направих, беше да мина през пощата.Там ме чакаше един жълт плик.Мноооооого ги обичам тези жълти пликове на БГ пощи - винаги ми носят хубави и радостни неща!И през ум не ми минаваше обаче кой може да е посланикът на това жълто хартиено нещо и на неговото съдържание.Нямах търпение да подпиша документа за получаване и да ми подадат плика.
Ехеееееее!Жени!
Евгения Макдоналд!
Женичка от Благоевград.....
Явно пак бях избрана за  "случайното дневно добро на Жени Макдоналд ",както тя го нарече когато ми изпрати първия такъв изненадващ жълт плик,отново с подаръци!
Женя,Женичка....Толкова е мило!Толкова е истинско......Толкова щастлива ме направи!
Благодаря ти!От сърце ти благодаря!
Обичам да правя хората щастливи,но ми харесва и когато правят мен щастлива.А тази мила жена ме направи много щастлива.Жеста,вниманието,изненадата......това няма как да не накара сърцето ми да запее!А тези съкровища ,които сега ще ви покажа само подсилиха ефекта от моята неочаквана изненада::





Съвсем сигурна съм,че когато Жени е изпращала тези красотички е мислила за моята нова-стара страст по куклите!И съвсем сигурно е,че от това горе скоро ще се родят принцеси.
Няма да ви описвам повече как се чувствам-то не може да се опише.Трябва да се изживее !
Пожелавам на всички по-често да изпитват емоции като моите.
Нека неочакваните изненади започнат сега ( както казва един любим мой тв водещ ) !
Бог да те благослови,Жени!

0 коментара:

Публикуване на коментар