CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 16 юни 2012 г.

Вълшебното сандъче

Кое му е вълшебното на сандъчето - все още не знам!
Знам само,че ми донесе вълшебни емоции.И стана вълшебно красиво.......
Открих това сандъче на онова "вълшебно " мое таванче преди повече от 15 години ,когато се установихме да живеем в жилището на родителите на мъжа ми ( те се пренесоха на село,по-близо до корените си....) .Беше едно най-обикновено дървено сандъче с размерите на ,да речем - половин щайга.Приютила беше някакви "мъжки" инструменти,служили някога за ремонти и подобни дейности.Още тогава си го харесах само защото си беше дървено,а за моята страст към естественото вече съм казвала.
И тъййййй - заплюх си го аз,но до там.Преди две лета го изрових с намерението да го използвам за нещо си,но така и не реших за какво.И когато и двамата с мъжа ни обзе едно ново и вдъхновяващо увлечение - декупажа ,сандъчето отново беше свалено от таванчето и преобразено.Искаше ми се да го направя красиво и да го използвам за моите парцалени принадлежности - конци,ножици,куки и всякакви такива.Това беше идеята......
Както вече знаете,с трудната работа по "декупирането" ( ако въобще е правилно така да се нарече този процес....)  на нещата се занимава моят съпруг.Аз просто режа,комбинирам и лепя салфетките.Този път обаче си имах помощници - цели двама!
Малката ми дъщеря и големият ми племенник , който рисува прекрасно!Детето беше дошло да помага на дъщеря ми за някаква презентация и аз без много да му мисля реших,че мога да впрегна усета му към красивото и да сътворим нещо заедно.Извадих кашона със салфетките и се започна едно разглеждане,мислене,умуване,комбиниране.....Пихме тоник с много лимон,пихме кафе , ядохме сладолед и се забавлявахме до насита.Размерите на сандъчето позволяваха да се предадем на фантазията си и ние го направихме!
Искате ли да видите резултата? Ето:









 Само какво рязане паднааааааа!!!!!Хубаво е когато основата на салфетката е бяла,защото тогава не се налага да режеш картинките точно по контура и става много по-лесно.В нашия случай всички подбрани мотиви бяха на цветна основа и се наложи много прецизно рязане,а как се реже толкова мека и тънка хартия е една друга тема......





Реших, че за фотосесията на тази "детска приказка",както ние си я нарекохме е най-подходящо да е снимано навън,сред природата.На последните две снимки се виждат едни уникални образувания на брега на Дунава,нашата река,която толкова много обичам!
Засега вълшебното сандъче ми донесе само положителни и прекрасни преживявания.Идеята е ,това което ще приюти да носи също толкова наслада и удоволствие.
А вие - наслаждавайте се на живота!
Обичайте го!
Пазете го!
Хубав ден и много усмивки от мен!

0 коментара:

Публикуване на коментар