CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 9 юни 2012 г.

Стапелиеви радости

За моята страст към цветята неведнъж съм споделяла.То не е любов,не е чудо.......
Обичам всяка тревичка дори.Да не кажем,че и магарешкия трън си има своето великолепие.
Обаче цветето,което ме изненада днес има едно особено излъчване и прелест,които не биха могли да се опишат с думи.Всичко трябва да се види!А аз го видях в развитие.Такъв късмет!
Докато си снимам гръцката богиня на терасата ,забелязах че пъпката на стапелията е съвсем "избистрена",както казва майка ми.Това значеше ,че съвсем скоро ще се отвори,но не очаквах да се случи в рамките на около час!Снимах куклата,снимах пъпката и се прибрах у дома да качвам снимките.Наложи се  да изляза пак за още снимки на куклата и това,което видях направо ме очарова-стапелията беше отворила листенце!
Малко по-късно отидох вече нарочно и отново снимах.След около час цветът ,в цялата му прелест се беше отворил и ми се усмихваше невинно ,облян от галещите лъчи на юнското слънце!
А моята усмивка беше до ушите!Щастието ми беше двойно,защото без да искам успях да видя процеса на отварянето на този цвят-звезда!
И си помислих - как само цъфна точно когато снимах една морска сирена.......
Нека ви зарадвам и вас с малко снимки:








Ей такива малки,красиви неща могат да направят живота доста по-смислен и спокоен.Могат да го превърнат в песен.......
Вие гледайте снимките,а аз отново отивам на тераската да се наслаждавам отблизо на чудото,наречено "Природа" !
Слънчев ден от мен!

0 коментара:

Публикуване на коментар