CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

вторник, 19 юни 2012 г.

Слънчо гледа !

Ние рядко можем да го погледнем,поне не и с невъоръжено око....,но той винаги ни гледа -Слънчо!
Гледа ни,и ни топли,и ни свети,и ни гали,понякога дори в повечко.....Слънчо.
Само дето сега ще си говорим за Слънчогледа!Едно растение,към което аз имам особен афинитет.Нещо в него ме очарова,омагьосва,омайва.Нещо в него ме тегли,така както ме теглят и слънчевите лъчи през всички сезони.Намирам Слънчогледа за особено уютно растение,някаква топлина се излъчва от него,така както и от слънцето.
Както и да е-обичам слънчогледите!Та нали това са едни малки слънца!
И си ги доставих в повечко у дома!
Една внезапна хрумка ми ги достави.
Преди няколко години бях изровила от натуриите на село един стар ,доста ръждясал кантар.Или ,по-скоро везна.Нещо,с което дедите ни са теглили разни неща.Прилича си точно на везна - с две таблички,подобни на плитки чинии,синджири ,на които са закачени и рамо ,където висят.Намерих някакво особено очарование в тази стара вещ и реших,че мога да я използвам за цветята си на терасата.Така и не го направих.....
Тези дни ,мъжът ми решил да боядиса табличките в бяло,като всичкото това било без особена причина.Просто ей така!
Да де,ама като ги видях така боядисани ми щукна идеята,че могат най-сетне да бъдат отново полезни,поне едната ,засега....







На мястото на този часовник седеше друг,също ръчно правен-от съпруга ми,преди много,много години.Беше направен от кора на дърво,а часовете се отброяваха от жълъдчета.
Сега едни Слънчовци ще ми показват времето и ще ме топлят всеки път,когато ги погледна.......
Сега един голям Слънчо ще ме гледа и аз него.....
Слънчо гледа.........
Желая ви един Слънчев и незабравим ден!

0 коментара:

Публикуване на коментар