CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 2 април 2011 г.

Цветя от плат

Днес ми е доста мързеливоооо!
Цял ден се лутам между компютъра и телевизора....
Сякаш ме изцеди тази бродерия дето цяла седмица я бродирах.
И както си гледах телевизия и предаването "Модерно" реших че пак ще съм на цветя.Там двете мадами бяха с много хубави цветя на дрехите си,а аз толкова харесвам и обичам цветята!
Не ми е за пръв път да си правя цвете.Скоро,за рождения ден на малката ми дъщеричка,и направих две черни цветя за тоалета-едно голямо за роклята и едно по-малко за в косите.Тя много си ги харесва и продължава да си ги носи почти всеки ден.И днес беше особено щастлива,че пак ще правя цветя-да има с какво да закичва!И аз обичам да го правя-да си слагам цвете за разкош и удоволствие!
Ето ги и цветенцата ми:



Червеното,направено от някаква изкуствена ,найлонова материя,която се топи и беше подходяща за обработка със огънчето от запалката.



Тюркоазенето,направено от органза-най-подходящата материя за цветя и затова се получи и най-обемно!



Бялото,изработено от тюл и с мъниста за тичинки.Стана много нежно и ефирно.....



Цвят,който ми е трудно да определя,но по скоро напомня за бордо.Направено е от панделка от органза и по друга технология.



Днешната ми цветна феерия!
Бъдете живи и здрави,а аз продължавам да мързелувам.....Събота е,ден за почивка!

10 коментара:

Анонимен каза...

И както ти беше мързеливооооо, направи тези красоти, ей така, с подсещане от екрана, после пак продължи да мързелуваш. Представям си ако пък цял ден работиш и не мързелуваш. Имам 4 различни цвята органза и колко му е и аз да ги спретна набързо.Но твоите ме грабнаха, както и предишните.Представям си ако имаш внучки, майко мила, при две дъщерички - трябва да изкупиш магазина, за да правиш цветенца.........

Анонимен каза...

Хайде, отговори ми и на този коментар!
Таня

Юлияна Неделчева каза...

Танечкаааа,аз така мързелувам!После към късния следобед хванах иглата и започнах една бродерия кръстат бод-ябълки.А тази сутри докато всички още спяха ги довърших.Очаквай скоро да ги видиш на калъфка.Но наистина си помързелувах вчера!!!!!Че и днес!

Анонимен каза...

strahotni sa

Юлияна Неделчева каза...

Благодаря!А ти кой/коя си?

Işıner каза...

hatay
ısparta
kars
kastamonu
kayseri
kırıkkale
kırklareli
CFA

EchoCyberPilot9 каза...

Eskişehir
Adana
Sivas
Kayseri
Samsun
VTA

LunarWanderer1Q23 каза...

kocaeli evden eve nakliyat
kilis evden eve nakliyat
bursa evden eve nakliyat
trabzon evden eve nakliyat
hakkari evden eve nakliyat
JUE

0A33CLitzy3750C каза...

3C650
Bilecik Lojistik
Pursaklar Parke Ustası
Ağrı Lojistik
Pancakeswap Güvenilir mi
Çanakkale Parça Eşya Taşıma
Çerkezköy Yol Yardım
Düzce Şehirler Arası Nakliyat
Tunceli Şehirler Arası Nakliyat
Karapürçek Parke Ustası

0F65BMirandaEE48E каза...

E531A
Karabük Parça Eşya Taşıma
Çankırı Lojistik
Kastamonu Şehirler Arası Nakliyat
Batman Lojistik
Kırklareli Lojistik
Çanakkale Şehir İçi Nakliyat
Rize Evden Eve Nakliyat
Ağrı Şehirler Arası Nakliyat
Zonguldak Lojistik

Публикуване на коментар