CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 6 юли 2012 г.

Жабешки истории

Цяла седмица откак машинката ми ( шевната! ) е развалена!
Мъка....Мъкааааа......Мъкааааааа!
Тъкмо се бях вдъхновила за нещо,на което отдавна се канех да опитам иииии-ето ти сюрприз!
 Бива хич да не разбирам от техника,ама пък чак толкова не бива!
Пострадах два дни и като не дойде планината при мен,взех че отидох сама при нея....Хванах си ръчната игличка и боц-боц измъдрих нещо,което съвсем не беше в плановете ми.
Всичко започна с една жаба,която скоро мярнах в един руски блог (или поне така мисля! ) .
Изтеглих си тогава снимчицата заради схемата,добавих си я в папката с неща за " Някой ден " и забравих.Докато не се появи нуждата да правя нещо с ръцете си.Тогава се сетих за жабката и за любовта си към бродирането.Замислих се,че не ми се иска да бродирам върху панама и се разрових за нещо " по така ".Попаднах на парче лен,който бях взела за Тилдите,но който уви се оказа прекалено дебел за тези нежни създания.Клъцнах си парченце от лена и забродирах направо от монитора .Още докато шиех жабката и компания знаех с какво ще съчетая телесния лен и зелено-розовата бродерия.Само дето не знаех какво точно шия!Желанието ми беше просто да бродирам това малко сладко жабче,защото знаех че едно момиче ( моето голямо момиче ) много ще му се зарадва.
И така с бродерийката се отправяхме към финалната права когато ми хрумна идеята къде ще скокне жабата.Или по точно върху какво......
Ето я:














Калъф за очила!Непредвиден,непремислен,но пък толкова еуфоричен!
Всеки бод е направен на ръка ( тези,оригиналните на хастара не ги бройте ! ) и с цялата ми любов.
Днес ,по повод рождения ден на сестра ми....хи хи....детето получи нов калъф за очила.
Честит рожден ден,сестричке!И честита ти нова жабка,маме!
Тааааа,ей такива жабешки истории ме занимаваха тези дни.Дай боже повече такива красиви и забавни истории!
Желая го и на вас!


0 коментара:

Публикуване на коментар