CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 3 юни 2012 г.

За червеното кафе и декупажа

Мдаааа,върви ми тези дни на цветни кафета!И то какви само......
Ще разкажа отдалеко.Преди пет години,когато у дома се появи компютъра ,а с него естествено и интернета едно от първите неща.които открих за себе си беше декупажа!Няма да ви разказвам за тази техника-всеки може да отвори чичко Гугъл и да прочете и разгледа милиони публикации.
Аз просто бях запленена!!!!Влюбена!Омагьосана........
Романтиката,която носи тази техника е вътре в мен,нося я в сърцето си,трепти като хиляди пеперуди в стомаха ми...Опитах да направя една саксия за любимите ми цветенца.Не се получи и не повторих.Но не спрях да разглеждам и да се възхищавам на всичко,сътворено по този начин.До скоро......
Казвала ли съм ви колко много моят съпруг ми угажда на приумиците?!
Казвала ли съм ви как почти всяка мебел у дома е рисувана ,скицирана,обмисляна и преживявана от нас,двамата?!Как сътворихме един свой свят,далеч от богатството и разкоша,но пък толкова уютен,че всеки който пристъпи прага на дома ни се чувства добре дошъл и на "мястото си "....
И продължаваме да го изпълваме с цвят и настроение .....и обич!
Наскоро показах на мъжа ми няколко снимки на мебели с декупаж в интернет.Той също беше запленен и на драго сърце се съгласи да направим нещо заедно.Всъщност,почти цялата работа свърши той!Аз само залепих мотивите от салфетките и давах напътствия (като по -веща в занаята...хи хи хи ). Според моето скромно мнение момчето се справи перфектно,особено като се има предвид,че никога не го е правил преди,нито пък е чел достатъчно по темата.Просто му показах и разказах "как се прави". Първата  "жертва" на нашата нова обща страст беше една кутия за бижута,запазена в дома ни от соц.времето.Помните ли ги-едни такива леко грозновати,обгорени с рапидограф?Всъщност,забравих да я снимам преди "обновяването",но се сетих че я имам някъде на снимки и си направих труда да разгледам хилядите такива и да я намеря.Вижте:



Сетихте ли се?А ето как изглежда кутията след нашата инванзия:

 Някак от само себе си сутрешното ни кафе се появи на масата точно в червената чаша.....









Това ,на последната снимка е следващата малка кутийка за бижута,подготвена и очакваща своето "подмладяване" . Използвах наличните у дома салфетки-не търпи търпилото да се търсят най-подходящите!Някъде, на таванчето се крие една голяяяяма кутия с колекцията от салфетки на голямата ми щерка,приютила и моята ученическа колекция,запазена през годините.Там имаше просто едни съкровища,остава да я открия и да се огледаме за още " жертви " на декупажа!Замислено е и обновяване на кухнята........Дали?!

Желая ви един прекрасен неделен ден,споделен с любими хора и занимания,изпълнен с хубави емоции и едни малки усмивчици,дори само от сърцето видими........!

2 коментара:

Igelkotten Milli каза...

Браво - на теб и съпруга ти :) Красиво! И колко е хубаво, когато всеки има прекрасен съпруг до себе си!

Юлияна Неделчева каза...

Благодаря,много!И на мен ми харесва как се получи....
Всеки заслужава прекрасен човек до себе си!

Публикуване на коментар