CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

вторник, 27 септември 2011 г.

Един специален ден!

Отново е септември!
Отново е 27 септември!
Отново денят е вторник!
Отново е почти лято!
Нещата сякаш са същите и не съвсем-минали са 23 години!
Красиви,вълнуващи,понякога тъжни,предизвикателни и малко трудни 23 години.Точно от толкова години съм омъжена и точно толкова години откак се появи на бял свят моята първа дъщеря-Вилияна!
Няма да ви описвам живота си през тези години.Няма да ви говоря за чувствата си към детето си-всички вие имате деца и знаете какво е майчина обич.......
Моята е по-специална,само защото си е моята и е към моите деца,това е!
Преди три години,когато дъщеря ми навършваше 20 години някак много емоционално преживях този момент.Още тогава усетих,че това вече не е моето момиче-то беше пораснала млада жена,която имаше достойнство,самочувствие,мечти!
Тогава,водена от някакъв порив написах ето това за нея:

На моето пораснало момиче,
което безкрайно много обичам!

Обичах те още когато си помислих,
че ще те имам!
Обичах те ,когато риташе в корема ми
и ми причиняваше киселини с дългата си косица!
Обикнах те с цялото си сърце,
когато видях розовото ти личице
с безкрайно сините големи очички!
Обичах те неистово,когато каза "мама"
и когато протягаше към мен малките си
ръчички да те гушна!
Обичах те и в детската градина
когато сплитах косите ти на плитки!
Обичах те и в първи клас,трептях
със теб пред прага на училището!
Обичах те,когато беше болна
и дори когато често недоволна!
Обичам те такава,каквато си!
Обичам те с всичките ти добри и лоши черти!
Ти си моето слънчице!
Гордея се,че порасна красива,умна и добра!
Пожелавам ти с цялото си сърце
да бъдеш щастлива-както и да
разбираш щастието!
Пожелавам ти да намериш мястото си
под слънцето и да се чувстваш
добре в кожата си!
Пожелавам ти да бъдеш обичана и да обичаш!
Обичам те,мое пораснало момиче!

Това беше преди три години......Тази година реших да и ушия една малка сладка жаба,защото вече съм ви казвала тя има един особен афинитет към жабите.Благодаря на Борянка,че така бързо се отзова на молбата ми за помощ ( за кройка) и аз успях тайно да ушия жабката.Получи се много мила и сладка.През цялото време докато я правех в главата ми звучаха някакви рими относно Жабораната в ръцете ми.Когато я завърших реших да дам воля и на словото си.Получи се ето това:

Жаба Жаборана

Жаба Жаборана
пак запя от рано
и събуди всички
птички и пчелички.
Слънчо и се смее,
блатото немее......
Жабата певица
е и хубавица!
Таз певица чудна
все държи ни будни.
С крякане и врява
навред огласява!
Много е кокетна....
да не кажем и суетна!
Вниманието обича
и все го привлича!
Мисли се за принцеса!
А принцовете....къде са?
Има си мечта голяма-
да стане певица като мама!
И да я обичат всички
животинчета и птички!
Пее и не спира!
Амииии....репетира!
Жаба Жаборана
песен пак подхвана!

Тази сутрин жабката беше подарена,заедно с посветения стих!Пожелах на детето един ден и неговите деца да си играят с тази играчка,а отговорът беше типичен за моята Везничка-"Че защо с моята?Не можеш ли да им ушиеш на тях други играчки?"
Сега се сещам,че още не съм ви показала Жаборанката....Ето я и нея:









За мен днес е един много ,много специален ден.....
Пожелавам на всички ви повече специални и незабравими дни!
След малко ще ходя на работа,а после,после съм канена на Рожденденски купон!!!!
Наздраве!

6 коментара:

Keti каза...

Е невероятна си!

Keti каза...

Да ти е жива и здрава щерката, да те радват и двенките както ти нас радваш с творенията си!

Patchmama каза...

еееее, ма много е яка, наистина :))) страхотен жабен екземпляр!!! златни ръце, имаш, Юле!

Да ти живо и здраво детето!!!

domoshar каза...

Да е жива и здрава младата дама! Много да е щастлива! И ти да си жива и здрава да й се радваш :) Колко още важни и първи неща ви предстоят заедно само! :) не само каненето на мама на рожден ден :)
А жабата е разкош. Както винаги :)

Анонимен каза...

" Татко може, татко може
всичко да направи той
и да скача, и да пее
и да бъде истински герой
но не може, но не може
МАМА да е той"
Един щастлив ден за една щастлива мама и нейната принцеса!!!
Много фльонгчеста тази кикимора!!! Защо ми се струва, че е и с пачка. Ако съм видяла правилно, трябва малко липосукция на талийката! С това цвеке зад ушето дали вече измете двора?
Юлка, напълни ми душата! Таня

Веселина каза...

Да ти е жива и здрава девойката! Жабката е таитянка нали?

Публикуване на коментар