CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 15 октомври 2011 г.

За старите дрехи......

Причината да обичам толкова много пачуърка и куилта е неговата многоцветност (луд на шарено се радвал....!!!) неизброимите варианти,които той предлага.
Нямам много време и затова няма да се впускам в дълги размишления на тема пачуърк и куилт.
Иска ми се само да напомня ,че когато се е появил пауърка,той е бил едно от средствата за оцеляване!!!!При направата на изделията са били използвани вече стари и омалели дрехи,които чрез ръцете на жените ,които са ги правели са получавали нов живот.
Ето,това е нещото,което направо ме омагьосва в пачуърка!!!!Винаги ми е било свидно да изхвърлям някои особено красиви и ценни като сантимент дрехи.Пазя ги,а дори не знам защо....?
Нееее,знам!Знам,че те някой ден ще ми потрябват!
Преди няколко дни сестра ми ми даде два нейни пуловера,които вече и били омалели.Дали тя е "пораснала" или пък пералнята и новите "ефективни " прахове са си свършили работата е съвсем друга тема.......Оказа се обаче,че пуловерите и на мен са ми малко "мънички" или по-скоро -късички.Когато ми ги даваше сестра ми ми каза ако не ми стават да ги изхвърля!?
Боже,как да изхвърля това прекрасно оранжево и това чудно райе???!!!
Дрехите бяха абсолютно запазени и идеята в главата ми вече беше съвсем оформена.
За страстта ми към тиквите отново няма да говоря......вие си ме знаете........
Ще кача доста снимки,на които се опитах разбираемо да покажа какво направих с част от пуловерите:


























Надявам се моята днешна хрумка да ви е харесала и вече да се замислите преди да решите да изхвърлите някоя стара или омаляла дрешка!
Та от нея могат станат чудеса!!!!!!!
Прекрасен оранжев ден ви желая!

16 коментара:

Patchmama каза...

Ех, Юлка!!! Възхищавам ти се на въображението! Как ти идват тия хрумки?! Страхотно се е получило :)

NG каза...

Ех, че са весели и уютни!

Ralitza каза...

Много са хубави!
Чудесно е че ги споделяш да им се порадваме и ние :)

Юлияна Неделчева каза...

Благодаря ви,приятелчета!!!!
Боре,специално днес,хрумките дойдоха от това,че просто ме мързеше да извадя машината ( пък и време нямах много.....) и реших,че каквото ще правя ще е набързо с губерката.Нещата трябваше така да се получат,че да не се налага много шиене....
Нали знаеш онази приказка-"Накарай калпавия на работа,та да те науи на акъл!"

Анонимен каза...

Много ме разсмиваш, когато правиш нещо набързо, ето просто така - с губерката, при това и те мързи... Мене и когато ми се работи ме мързи. Искам да са ми такива нещата - бързи и мързеливи, пък да видим! Пу,като любимата ми гама е синьо, лилаво и масленозелено - е, няма да си имам тиква!
Страшна си! Таня

Анонимен каза...

И погледни го тоз оранжев кокорко как учудено ме гледа от първата снимка, даже леко е повдигнал лявото си Очо - нагизден, накипрен - седи и ми крои капата, как някой има време за него, а мене ме мързи. Да,бе симпатяго оранжевишкав, дори когато работя ме мързи. Радвай се, че си попаднал в такива грижовни ръце и стига си пазил онази тиква ами какъвто си напудрен, отивай по мацки!!!

Юлияна Неделчева каза...

А ти пък мен разсмиваш така,както много малко хора го могат!Благодаря,че те има!
Иииии,нали знаеш,че и като ме мързи пак не е достатъчно,нещо все ме човърка....
Обаче не си мисли,че нямам дни когато само лежа и се мятам между телвизора и компютъра.....

Bedr321 каза...

Konya
Kayseri
Malatya
Elazığ
Tokat
YO8C57

23Necib каза...

ağrı
van
elazığ
adıyaman
bingöl
İFJ

UçanSihirbaz58 каза...

https://titandijital.com.tr/
şırnak parça eşya taşıma
karabük parça eşya taşıma
yozgat parça eşya taşıma
samsun parça eşya taşıma
7QLXİ

570F7Alan821F3 каза...

BD148
steroids for sale
Bolu Evden Eve Nakliyat
buy testosterone enanthate
masteron
Elazığ Evden Eve Nakliyat
Adıyaman Evden Eve Nakliyat
Kırklareli Evden Eve Nakliyat
steroid cycles
order anapolon oxymetholone

B013DKailani10B25 каза...

CFC7B
İzmir Şehirler Arası Nakliyat
Çerkezköy Çatı Ustası
Van Evden Eve Nakliyat
Dxy Coin Hangi Borsada
Bitcoin Nasıl Alınır
Afyon Şehirler Arası Nakliyat
Isparta Lojistik
Etlik Parke Ustası
Artvin Lojistik

813DEMina32375 каза...

DC2F5
Kastamonu Şehir İçi Nakliyat
Hakkari Evden Eve Nakliyat
Bitexen Güvenilir mi
Düzce Parça Eşya Taşıma
Ünye Çekici
Iğdır Lojistik
Kırşehir Şehir İçi Nakliyat
Mardin Şehirler Arası Nakliyat
Aksaray Lojistik

ECF21KianD08E7 каза...

2BF3E
binance komisyon indirimi

D8041GilbertoB27C1 каза...

8950D
Bitcoin Kazanma
Facebook Takipçi Hilesi
Bitcoin Çıkarma
Youtube Beğeni Satın Al
MEME Coin Hangi Borsada
Görüntülü Sohbet Parasız
Soundcloud Beğeni Hilesi
Kripto Para Madenciliği Nedir
Twitter Beğeni Hilesi

1FB04Karen78E5D каза...

E2A78
Bitcoin Madenciliği Nasıl Yapılır
Threads Yeniden Paylaş Hilesi
Kripto Para Madenciliği Nasıl Yapılır
Coin Üretme Siteleri
Görüntülü Sohbet
Pinterest Takipçi Satın Al
Ceek Coin Hangi Borsada
Bitcoin Hesap Açma
Görüntülü Sohbet Parasız

Публикуване на коментар