CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 15 октомври 2011 г.

За старите дрехи......

Причината да обичам толкова много пачуърка и куилта е неговата многоцветност (луд на шарено се радвал....!!!) неизброимите варианти,които той предлага.
Нямам много време и затова няма да се впускам в дълги размишления на тема пачуърк и куилт.
Иска ми се само да напомня ,че когато се е появил пауърка,той е бил едно от средствата за оцеляване!!!!При направата на изделията са били използвани вече стари и омалели дрехи,които чрез ръцете на жените ,които са ги правели са получавали нов живот.
Ето,това е нещото,което направо ме омагьосва в пачуърка!!!!Винаги ми е било свидно да изхвърлям някои особено красиви и ценни като сантимент дрехи.Пазя ги,а дори не знам защо....?
Нееее,знам!Знам,че те някой ден ще ми потрябват!
Преди няколко дни сестра ми ми даде два нейни пуловера,които вече и били омалели.Дали тя е "пораснала" или пък пералнята и новите "ефективни " прахове са си свършили работата е съвсем друга тема.......Оказа се обаче,че пуловерите и на мен са ми малко "мънички" или по-скоро -късички.Когато ми ги даваше сестра ми ми каза ако не ми стават да ги изхвърля!?
Боже,как да изхвърля това прекрасно оранжево и това чудно райе???!!!
Дрехите бяха абсолютно запазени и идеята в главата ми вече беше съвсем оформена.
За страстта ми към тиквите отново няма да говоря......вие си ме знаете........
Ще кача доста снимки,на които се опитах разбираемо да покажа какво направих с част от пуловерите:


























Надявам се моята днешна хрумка да ви е харесала и вече да се замислите преди да решите да изхвърлите някоя стара или омаляла дрешка!
Та от нея могат станат чудеса!!!!!!!
Прекрасен оранжев ден ви желая!

7 коментара:

Patchmama каза...

Ех, Юлка!!! Възхищавам ти се на въображението! Как ти идват тия хрумки?! Страхотно се е получило :)

NG каза...

Ех, че са весели и уютни!

domoshar каза...

Много са хубави!
Чудесно е че ги споделяш да им се порадваме и ние :)

Юлияна Неделчева каза...

Благодаря ви,приятелчета!!!!
Боре,специално днес,хрумките дойдоха от това,че просто ме мързеше да извадя машината ( пък и време нямах много.....) и реших,че каквото ще правя ще е набързо с губерката.Нещата трябваше така да се получат,че да не се налага много шиене....
Нали знаеш онази приказка-"Накарай калпавия на работа,та да те науи на акъл!"

Анонимен каза...

Много ме разсмиваш, когато правиш нещо набързо, ето просто така - с губерката, при това и те мързи... Мене и когато ми се работи ме мързи. Искам да са ми такива нещата - бързи и мързеливи, пък да видим! Пу,като любимата ми гама е синьо, лилаво и масленозелено - е, няма да си имам тиква!
Страшна си! Таня

Анонимен каза...

И погледни го тоз оранжев кокорко как учудено ме гледа от първата снимка, даже леко е повдигнал лявото си Очо - нагизден, накипрен - седи и ми крои капата, как някой има време за него, а мене ме мързи. Да,бе симпатяго оранжевишкав, дори когато работя ме мързи. Радвай се, че си попаднал в такива грижовни ръце и стига си пазил онази тиква ами какъвто си напудрен, отивай по мацки!!!

Юлияна Неделчева каза...

А ти пък мен разсмиваш така,както много малко хора го могат!Благодаря,че те има!
Иииии,нали знаеш,че и като ме мързи пак не е достатъчно,нещо все ме човърка....
Обаче не си мисли,че нямам дни когато само лежа и се мятам между телвизора и компютъра.....

Публикуване на коментар