CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 8 септември 2012 г.

Хартиени цветя на стената

Преди известно време голямата ми щерка беше публикувала тази снимка

на стената на сестра си.Аз също бях гледала това някъде,но някак си не ми беше влязло под кожата.Е да ,ама детето си го пожела !
Със любезното съдействие на колежките ми ролките от тоалетна хартия бяха бързичко събрани-само за някакви си пет,шест дни.Нямах повече оправдание да не започна ...
И тихичко,босичко започнах на пода в коридора :

 Мястото беше избрано не за друго, а защото кабелът на силиконовият пистолет е доста къс и там е най-удобното място да бъде включен в мрежата.

А защо силикон ли?Защото става мноооого по-бързо от мазането с лепило и притискането със щипки.Става буквално за секунди.
И като цяло изработването на подобно хартиено пано може да стане за по-малко от час ( като изключим събирането на ролките...) , ако не беше трагикомичната история,която съпътстваше появата му.
Когато композицията беше сглобена се преместих на терасата за да я оцветя с бяла боя.
Един любопитен рижав косматко неотлъчно ме следваше и наблюдаваше-да не би случайно да сгафя някъде ...? И след като се убеди ,че правя всичко по план реши да се оттегли като прескочи кофата с латекс.
Да , ама не !!!
Не успя да влезе целия в нея,но това че задната му лява лапичка беше цялата потопена като хапка във фондю ми стигаше !
Ами сега ?! Какво да го правя ?
Грабнах го на ръце и бегом в банята.Няма да ви разказвам каква борба падна там ...Наложи се да повикам дъщеря си на помощ .Слава богу ,размина се без жертви - само малко наранено котешко самочувствие и няколко бледобели мокри следи по пода .
Все пак успях да завърша цветята за стената.Нещо снимките не ми се получиха ( за кой ли път де !) ,но ви уверявам че добре си седи на лилавата стена :









Един малък -голям рижав непослушко кротко спи до мен и тихичко помърква...
Май ще се присъединя към него .
А на вас желая спокойна нощ и красиви сънища !


1 коментара:

Публикуване на коментар