CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 1 юни 2012 г.

Зелени рози и оранжево кафе..........

Кой ви каза,че няма зелени рози?
Или пък оранжево кафе?
Има.....Каквото си пожелае човек....
На мен ми се приискаха зелени рози и си ги направих.Или по-скоро едни зелени и и едни още по-оранжеви пантофки ги поискаха!Малката ми щерка това лято лято реши,че може да носи и друго освен бяло,сиво,черно....Купи си оранжеви и зелени обувчета,а пък моята задачка беше да им спретна една чанта.Отлагах го във времето докато едно оранжево кафе не ме подсети,че на тавана лежи една мнооооого оранжева съвсем обикновена ( да не кажа простовата....) чанта!

 Е,кафето си беше съвсем кафеено (пия само Нова Бразилия,без да му правя реклама-просто съм свикнала с вкуса му от години,та затова! ),но пък компанията ми си е съвсем оранжева,както виждате.Чашата,невена,който си откъснах о една градинка ( с позволение,разбира се! ) и този Охлю,който толкова много обичам може би защото е точно оранжев!
 ........и чантата,която "братята китайци" са произвели сигурно в милионен тираж!

 Но пък със зелените ми рози стана уникална и неповторима!!!!





Едно дете си има чисто нова оранжева чанта със зелени рози,а една майка е много щастлива,че е успяла да направи от нищо-нещо!
Ето такива малки и обикновени неща правят живота ми цветен и осмислен,правят го щастлив!
Желая ви и на вас цялото щастие на света,както и да разбирате щастието.....
То е в самите нас.......

0 коментара:

Публикуване на коментар