CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 8 юни 2012 г.

Търси се.......

Вече нищо не се търси!
Нооооо-наистина се търсеше- Остров!
Заглавието на тази публикация се появи още преди да се беше появил материалът за нея.
Вече ви разказах за поредната ни игра-размяна в групата Пачуърк бг. Темата беше ":Островите", и това ви казах.Показах ви и моите острови ,направени лично за мен от Грета Проданова.
Не съм ви казала само как трудно и мъчно измислих какво точно ще правя.
Единственото ,което ми идваше наум,когато мислех за темата бяха палми и това е.......
Даже проведох кратка анкета на една семейна вечеря - всички около мен също асоциираха темата с палми!А на мен ми се струваше толкова тривиално и така ми се искаше да е нещо различно,ама пусто палмите ми бяха като трън в очите!Дълго отлагах започването,защото наистина не бях наясно със себе си,а не исках да направя нещо "просто ей така".И всичко това до една събота,когато гледайки предаването "Търси се" по Бтв мярнах рекламната им шапка и вече знаех какво ще правя!Още тогава знаех и как ще се нарича тази публикация -на името на предаването,което ме вдъхнови!Само дето не знаех,че островите ми наистина ще се търсят.Изпратени в понеделник ,другарчето ми си ги получи едва днес и то,по нейни думи след почти ръкопашна схватка с БГ пощи!
Все пак Острови има,и една островитянка има........И коктейл -за настроение....И едно мъничко камъче на кожена връвка....даже и писмо в бутилка!
Вижте:
















Едно момиче тази вечер е щастливо!
А аз -аз  просто летя............
Полетете и вие на крилете на мечтите си и те ще ви отведат точно там,където искате да бъдете!
Или просто се оставете на Сънчо да ви отведе в страната на сънищата.....
Спокойна нощ на всички!И вълшебна!

1 коментара:

malukindian каза...

О,да... някои сме истински щастливи с всичките ни островни придобивки :)) Гордо разхождам камъчето си, а подложките са настанени за лятна декорация на "холската маса", барабар с шишето и госпожа-островитянката :))
Чудесна си, Юлето!!! Благодаря :))

Публикуване на коментар