CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 27 февруари 2011 г.

Моята тетрадка

Днес ще ви разкажа за моята тетрадка...
Всъщност,тя не е моята тетрадка,а тетрадка на някоя от дъщерите ми,не помня точно.Имам лошия навик да им купувам хубави,дебели,скъпи тетрадки за училище.Казвам лош навик,защото всеки път осъзнавам че е малко безсмислено разточителство,но толкова ги харесвам!Пък и по мое време нямаше такъв лукс и сега ми е хубаво,че мога да купя поне на децата.В повечето случаи обаче,тетрадките остават недописани и после служат за разпалки на парното(което всеки ден ми се налага да паля..)
Една такава тетрадка,недописана,без хубавите дебели корици(бяха скъсани!) стана моята тетрадка-мястото където си записвах идеите,мечтите,проектите,направеното,продаденото и разни други.
Иди каза в един пост в групата за пачуърк::Не знам кой на кого в главата бърка?Оказва се че с много хора мислим еднакво.Зори (от същата група) скоро показа проекта си за облекло на нейната тетрадка.Аз нямах проект-започнах моето крейзи облекло (беше си планувано в тетрадката,като въобще не спазвам реда на написване,просто започвам от това,което ми се прави!) както повечето си неща-ей така ,на шега и с малко недоверие към себе си.Всъщност недоверието идеше от факта,че като конструкция не ми беше много ясно как точно трябва да се получи.Обаче дерзаех!
Започнах с кориците на тетрадката-изрязох от един календар корици и ги залепих с топъл силикон:



Бях решила че ще е в жълто-лилаво-зелено и затова направих ето тази бродерия:



Приготвих парченцата:



Нахвърлих нещо като проект:



И се заех със съшиването.В процеса на работа нещата се попромениха малко,но крайният резултат се оказа много добър:
















Пожелавам ви жълто-лилаво-зелено настроение!

2 коментара:

Анонимен каза...

Страхотно! Поздравявам те за чудесната идея. Ще се опитам и аз да направя нещо подобно за своята тетрадка. Весел и усмихнат ден! :)

Юлияна Неделчева каза...

Благодаря!Пожелавам ти успех!И после да покажеш.....

Публикуване на коментар