CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

четвъртък, 10 февруари 2011 г.

Текстилно цвете в кашпа

Отдавна си бях наумила да направя една аранжировка на цвете от плат в саксийка(бях го мярнала някъде в нета).Не намерих саксийката,но пък се сдобих с една прекрасна кашпичка,плетена една такава,веселка.Поканих мама на следобедно work парти-трябваше ми да за да изплете някои нещица за аранжировката на една кука.За мое огромно съжаление,така и не се научих даже да държа куката!С двете куки и с иглата се справям доста добре,но едната кука си остана живо предизвикателство за мен!
Та ето я мама в действие:








Докато мама плетеше ето тези чудесийки:



аз се заех с изработването на цветет.Ето го и него

:

Получи се и вече съвсем смело за хванах с аранжировката.Засега морковчето ще остане за друга аранжировка(пък и ягодки останаха).Тази стана доста веселка и свежа.Харесвам си я!







Усмихнете се-иде пролет!

1 коментара:

NG каза...

Вкуснотийка!

Публикуване на коментар