CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 13 февруари 2011 г.

За една обувка.....

Добро утро!
Днес е последният ми почивен ден от близо двадесет дена,през които си бях у дома,поради здравословни причини!Проведох си една много зареждаща арт терапия като творих,създавах,събирах парченцата.....Последната ми измишльотина е ето тази обувка:



Днес мои приятели откриват нов магазин-"Gianni", та вчера следобед се отдадох на труд и творчество.Никога преди това не съм шила обувка!Идеята за това даде голямата ми дъщеря.Жалко че нямам снимки от целия процес-малката ми щерка беше взела фотоапарата на следобедната си разходка в парка.
Започнах с мерене по моя крак(и сега обуката ми пасва,точно като тази на Пепеляшка!)
Най-трудна ми беше бродерията на фирмения надпис-никога до тогава не бях опитвала да бродирам букви!На всичкото отгоре машината ми няма кой знае колко функции-когато я купувах,водеща беше цената,за което сега малко съжалявам!Но с повече фантазия успявам да компенсирам липсата на повече машинни операции.Затова използвах ситния зиг-заг бод на операцията за правене на илици.И в стремежа си да е получи всичко добре съм добавила още една буква,като сега "Gianni"  е освен с две "N" както си му е редът,и с две А-та!Надявам се това да не наскърби много собственичките, а да го приемат с усмивка!





Паралелно с магазина за обувки в големия търговски комплекс,момичетата откриват и магазин за дрехи,маркови,стара колекция или нещо такова.За другия магазин подаръчето ще е ето това:



Ако не са ви харесали нещицата ми се надявам поне да са ви накарали да се усмихнете в неделната почти пролетна утрин!Хубав ден!

0 коментара:

Публикуване на коментар