CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 27 февруари 2011 г.

Овчици

Няма да крия-много от идеите са си мои,но има и такива дето мяркам в интернет и много ми се иска да направя.В края на краищата,много е трудно в 21 век човек да открие топлата вода ,нали?!
Така стана и с тези овчици:


Видях ги някъде и пощурях за тях-бях си ги записала в тетрадката като една от изпълнимите мечти!Не знам колко трябваше да са големи,но моите станаха около 10/10/10.Едни такива мекички и милички.Как гледкат само....:



Снимките не са много добри,защото фотоапарата отсъстваше в момента(заедно с малката ми дъщеря) та са правени с телефон.
Направих трички,нооо












Толкова ми се иска да напрвя ощееее.Много е приятна изработката им.
Бузките им нарумяних с истински руж,а пълнежа им е от истинска,овча вълна!



Хубав ден от мен!И усмихнат!

0 коментара:

Публикуване на коментар