CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

сряда, 16 февруари 2011 г.

Детска занимателна постелка "Синият град"

Ей,да знаете колко съм доволна днес от себе си!Това,което сега ще ви покажа ме кара да се чувствам част от голямото куилт-пачуърк семейство!Успях да се справя с още една моя идея.Вече не е идея-вече е осъществена мечта!
Състои се от 16 квадрата  с размери 20/20 см.Десет от тях са апликирани,останалите шест реших да оставя изчистени за да не стане претрупано:





Още при започването идеята беше всичко да е в синьо и затова и името е "Синият град"
И като всеки уважаващ себе си град си има къщи,дървета,звезди нощно време:



Има си и коли със светофар"








И лодка си има -за разходки по реката(все пак сме от Силистра!)
Дори и улични котки си има!



Постелката е изработена изцяло от памучни материи ,еднакви по дебелина и плътност.Успях да я тегелирам(или наича) без да се набере и съм много доволна!Всички картинки са апликации(много ги обичам!) изрязвани без да бъдат дори рисувани-може и да им личи!
Обаче аз съм мнооооого уморена и мноооого доволна!



Повече снимки в пподробности можете да видите тук!
Лека и спокойна вечер от мен!И сини сънища ви пожелавам!

0 коментара:

Публикуване на коментар