CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

понеделник, 21 февруари 2011 г.

Къщичката на цветята

Една добра душа във Фейсбука(благодаря, Християна!),публикува снощи на стената ми разни линкове със подобни на моя блогове.Не мога да спра да ги гледам!Като омагьосана съм!
Там попаднах на нещо,което много ме впечатли-отдавна имах някаква такава идея,но след видяното тя съвсем се избистри.И тъй като бях набрала инерция от паното продължих с ето това:



Декоративна възглавничка -къщичка!Ако знаете с каква любов я ших!!!!!Все едно строях моята къща на мечтите-кокетна ,спретната,с мноооого,много цветя.Вижте сами:























Сигурна съм ,че ще има и още вълшебни къщички-те са такава радост за правещия ги!
Не можеш да захвърлиш усмивка,тя винаги се връща обратно!

0 коментара:

Публикуване на коментар