CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

четвъртък, 10 февруари 2011 г.

Малко различни занимавки............

Добро утро!И след като снощи не можах да се уредя на компютъра от моята шестнайсет годишна тийнеджърка,да ви разкажа днес за вчерашната ми работа.
Започнах късно,чак към обед(разни болежки ме тормозеха!).И то не започнах с идеята дето ми се върти в главата от дни,а със едни чаршафи ,които мноооого отдавна бях обещала да ушия.Голямата ми дъщеря (вече кара 23!) много рядко си спи у дома.От три цели години си има приятел и напоследък все по -често остава да преспи у тях.И явно са омаляли завивките като за двама,та се наложи да шия олекотена завивка.С нейна помощ(Защото е много тежко и мястозаемащо да шиеш завивка 2.00/2,20!) се справих повече от успешно!Забравих да я снимам обаче.След това трябваше от единичния любим чаршаф да направя такъв като за двойната завивка,че и две калъфки!Е ,това вече си беше истинско прилкючение!Беше си направо пачуърк,и то с огромни размери!Да си призная честно,с много пуфтене и леко промърморване -успях!Ето и снимчици:








Кой знае,може пък точно между тези чаршафи и новата завивка да се появи и първото ми внуче?!
Аз вече се усмихнах,дори само при мислълта за това безценно нещо,усмихнете се  вие!

0 коментара:

Публикуване на коментар