CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

сряда, 23 февруари 2011 г.

Още лалета и ..............пак кокошка!

Поредният букет лалета  се появи в снежната утрин на днешния зимен,февруарски ден!Вече толкова ми се иска да е пролет-любимият ми сезон!Не само заради това,че се появява новият живот,че светът се събужда за едно ново,по-добро начало,не само заради птичките и пчеличките,и цветята,не само.Това е сезонът ,който е нито прекалено горещ,нито много студен.Не понасям летните жеги,а мрачното и студено време през зимата ме изнервя.Та може би точно заради това у дома пролетта настъпва с бавни,но сигурни крачки .Та ето я и поредната порция лалета:



Дръжките направих по същия изпитан стар начин(с лепило от брашно),но този път сложих и листенца.Платът е предварително намазан с разтвор на желатин(онзи,обикновения-за торти) и след като се втвърди нарязох и тегелирах със зиг заг-за ефект.Мисля че добре се получи:








Нзнайно откъде се взе една огромна калинка-хареса си ведрото с лалетата и кацна на него:






Малко ми се видя работата по лалетата,та взех и се залових за следващата си мечта-кокошка!Истинска!Толкова отдавна ми се искаше да я направя-е,днес най-сетне и дойде реда!
Няма си име-просто Великденска кокошка!
Използвах телцето от кройка на малката ми Тилда.Дорисувах само човка и стана.Крилете и краката просто си ги нарисувах,така както си ги представях :

                                                           

На дъното на телцето сложих торбичка с пясък-за да може да седи на дупето си:



И се появи тя-Великденската кокошка:



Уших и подходяща рокличка-една такава кипричка,нашита с цветя и дантелки-като за празника!Вързах панделки на шийката и крачетата и ето я-готова за празника:
















И накрая-моята малка дъщеря днес не беше на училище-болничка е.Тя е на почти шестнадесет  години и в търсене на себе си някъде из пубертета днес направи ето това:



Рамка за снимка.Изработена от някакъв вид глина,която продават в книжарниците.Елеметите са залепени с топъл силикон,боядисани с темперни бои и лакирани с безцветен лак за нокти.



Моите щуротийки ме карат да се усмихвам-дано усмихнат и вас!

2 коментара:

Анонимен каза...

БРАВО!

Юлияна Неделчева каза...

Благодаря!!!!Но ,моля те ,кажи ми кой си.....

Публикуване на коментар