CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 19 февруари 2011 г.

Опит-неопит

Така казвахме като бяхме малки, в игрите си.Нещо като застраховка за несполучлив опит.И понеже във всеки от нас дреме по едно непораснало дете,снощи и аз направих поредния си опит -неопит.
Търсейки подарък за рождения ден на малкия ми племенник,попаднах на ловно рибарски щанд.Очите ми винаги шарят навсякъде за нещо интересно,нещо,което би могло да "ми влезе в работа".Затова и погледът ми попадна на едни овални нещица,които се използват за направата на рибарски мрежи-безкрайно много приличат на яйчица!И без друго отдавна се чудех какво мога да използвам като основа за яйце...Взех си само трички-за опита неопита.Изрязох цветенца от онези салфетки,дето са за посушаване,хартиените и с топъл силикон ги лепих върху яйчицата.Ако решите да правите това у дома-да ви кажа само че ви е нужно много търпение и повече цветчета.Начинът по който ги лепих(едно в друго,за постигане на "рошав ефект!) гълта доста цветчета.Ето ги и самите яйчица:














 На вас пожелавам усмихнат ден, а аз ще продължавам с моите опити-неопити!

0 коментара:

Публикуване на коментар