CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 4 февруари 2011 г.

Идея някаква.....

След като успешно завърших поредната играчка днес,цял следобед се отдадох на чистене и подреждане на дома.Отбих се до магазина да занеса Поли и не пропуснах да снимам всичките си играчки накуп:


И още:



След вечерята и приключване на домашните задължения(дето по принцип край нямат!),се ситуирах пред телевизора да гледам филм,дето съм гледала поне три пъти!
Скучно ми беше и се замислих какво да започна да ръкоделствам.Вдъхновена от Ида(приятелче от един цветарски сайт и запалена куилтърка!),опитах на парче произволен плат да направя една бродерия,която не ми даваше мира напоследък.Ида ми я обясни онзи ден(тя живее в Германия!),но на мен ми се струваше ,че не мога да се справя с това.Да, обаче -опитах и успях!
И тъй като бродерията се получи набързо спретнах една идейка:



Не знам дали утре ще съм на същото мнение,но тази вечер(тъкмо преди лягане) ми се стори добро за едно пролетно пано:



На вас желая лека вечер и се усмихвайте,дори и насън!

0 коментара:

Публикуване на коментар