CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

сряда, 2 февруари 2011 г.

Дакелът Данчо

Беше последният декемврийски ден на 2010 година!
Всички подаръци бяха готови,повечето дори подарени още по Коледа.За изминалата Коледа и Нова година бях решила подаръците да направя сама, с двете си ръце....Станаха много сполучливи и притежателите им бяха много доволни!
Оставаше само още един подарък-за едно малко четиригодишно хлапе,синчето на моя братовчедка,с която сме си много близки.И понеже Волен(така се казва хлапето) е детенце дето си има всичко,ми беше мноооого трудно да реша какво да му подаря.Затова измислих дакелът Данчо.Това беше една картинка ,мярната в списание,не точно истински дакел.По-скоро малко хумуристичен дакел,но пък весел!Аз реших да го направя още по-весел като го скърпих в стил пачуърк:








И така се появи той-дакелът Данчо:





Както подобава спретнат за новогодишната нощ с цилиндър(с цвете!):




С папионка.....Готов за нощ на свещи и купон!



На другия ден едно щастливо хлапе гушна своя дакел, а аз бях двойно по-щастлива,че съм успяла да доставя радост на едно дете!
Ще продължавам да го правя ,защото това ме зарежда и вдъхновява!
И ме кара да се усмихвам.....Направете го и вие!

0 коментара:

Публикуване на коментар