CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

понеделник, 21 февруари 2011 г.

Пано "Лалета"

Жалко е че се повтарям с една дружка в заглавието,но просто нямаше как да кръстя ето тези красотички:


Те просто са си лалета....Започнах ги(нали съм омагьосана от тази бродерия в момента!) като елемент за ръкохватки,подарък за две мои колежки за осми март.Да,обаче,елементът се оказа доста едричък за ръкохватки и ето ти .....пано!Беше измислено и сглобено докато чаках мъжът ми да ми оправи машината(вече го писах в предната публикация).
Днес,след като успях да изпратя по пощата две колетчета(едни цветенца и едни парченца/парцалки)  се захванах да го довърша.Ето го и него:








Сложих и малко ръчни бодчета от памучна прежда-като е шаренко-да е шаренко!



Резултатът много ми хареса-още повече че сама съм бродирала средата.
Надявам се и на вас да донесе пролетното настроение,което вложих там ,някъде между бодовете.....

0 коментара:

Публикуване на коментар