CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 5 февруари 2011 г.

Какви ги върших днес.....................

След като снощи ви показах "някаква идея",тази сутрин ,след преодоляване на поредното главоболие,се заех да реализирам тази идея.Съвсем хаотично слагах парченцата и тегелирах,като всъщност се съобразявах само да ми хареса цветово.После оформих правоъгълник и се заех с рамката.Голямо кърпене падна-точно както си е името на това приятно хоби-работа с парченца.
И ето до къде я докарах:




Утре ще довършавам,че междувременно, проверявайки цветята си (друго мое любимо занимание!) за сухи листенца,погледът ми попадна на една великденска щуротийка,която си бях купила миналата година.Всяка година си допълвам колекцята за украса с по нещо новичко.После бучкам тези дрънкулки при цветята си-да е веселко!Някой ден трябва да ви разкажа и за цветята ми.
Та тази щуротийка беше една кокошчица от дърво(най-вероятно китайска!),която обаче аз веднага реших че мога да пресътворя от плат:



За пилето обаче ще ви разкажа в друга тема,отивам там...........................
Усмихнете се,животът е прекрасен!

0 коментара:

Публикуване на коментар