CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

четвъртък, 19 юли 2012 г.

Вдъхновена от природата

Обичам сутрин ( когато имам време де...) да изпиша нещо в Гугъл,да "обърна на изображения и да се наслаждавам на хубави гледки,пейзажи,снимки.Така успявам да отида на места,където никога няма да бъда.Да се нагледам на хубости,уловени от хора,виждащи красивото във всичко около себе си.Да се заредя с идеи ( които и без друго понякога са ми в повече...) .
Така се случи и през вчерашното приятно прохладно, много ранно утро!
Незнайно как ми щукна,че ми се гледат макове.Обичам ги!Има нещо магическо в тях,което особено ме привлича.Все ми се струва ,че са едни усмихнати личица...Жалко ,че са толкова нетрайни и никога не успявам да си направя букет от тях-докато си ги донеса до дома и вече са увехнали.
Изписах си "макове" в Гугъл и загледах.Очи не можех да откъсна от красота!


При тази снимка ставаше дума за някаква рецепта с маково семе.Мен обаче,накъсаните листенца ме вдъхновиха за друго.Вижте за какво:












Ей това е-като майката Природа друга няма!Колкото и да опитваме  да я "имитираме" -тя е съвършена!
Аз все пак много си харесах новите бижута и дори успях да ги "разходя" вече...
Огледайте се-наоколо има толкова много красота.Само отворете очите и сърцата си за нея!
Хубав ден!

2 коментара:

Стефка каза...

Толкова са красиви!

Юлияна Неделчева каза...

Благодаря!
И аз много си ги харесвам.

Публикуване на коментар