CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 22 юли 2012 г.

Happy !

Мдаааа,щастлива съм!Много!
И много доволна.
И благодарна!
Вече си имам всичко необходимо за истинско кръпкосване и куилтване.Което не ме прави автоматично истинска куилтърка,ноооо.....Трябва доста тегели да мина,докато сама да се нарека така!
Едно мило момиче,пожелало да остане анонимно ( само за публиката,не и за мен! ) ме ощастливи като ми изпрати безценни дарове!Вижте:

 Съкровището!

Една малка златна ножичка,по която толкова съм въздишала и напръстник,който ми е бил толкова необходим понякога и който по незнайни причини все не съм си купувала...

 Различни фигури за пачуърк...

 Най-важните-ножът,дъската и линийката...

Конци за ръчно куилтване и карфици за закарфичване...

Прекрасно е,нали?!Като дете им се радвам...
Благодаря ти ,мило момиче!

4 коментара:

Igelkotten Milli каза...

Чудесен подарък за чудесен човек! Сигурна съм, че ще изработиш прекрасни неща!

Хубав ден!

Юлияна Неделчева каза...

Благодаря!Надявам се,че ще се справя с новите инструменти.

Анонимен каза...

С удоволствие ще работиш с тези полезни джаджи - знам. Точно ти, заслужаваш такъв подарък. Сетих се за момичето - явява се като една малка Фея на пачуърка. Ще облекчат доста работата ти и като те знам, очаквам сега на конвейер да бъкаш "продукция".
Таня - притежател на подобни джаджи, но леко мързелив!

Юлияна Неделчева каза...

Не,няма да е конвейр...Жегата ме изцежда!
Но пък наистина ще са ми много полезни!
И престани да повтаряш,че си мързелива-не е вярно!Като една луда калинка си-не се спираш...Само дето рядко се хвалиш,за разлика от мен...

Публикуване на коментар