CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 8 юли 2012 г.

Денят на бижутера

Дали има такъв?! И кога е,ако има?!
Както и да е.Не знам за такъв ден,но у дома днес беше ден на бижутера.Машината ми все още не иска да ме слуша,а на мен ми е толкова скучно без нея.Искам да направя толкова неща,а ръцете ми са просто вързани!Е,не съвсем де....
Всъщност,аз никога не скучая!Винаги си намирам занимание.Както направих и днес.
Една нова черна поличка и едно бяло потниче ме подтикнаха да направя това,което направих.
Какво ли?
Гривна и брошка :













Малкото ми момиче е толкова доволно,че вече ме врънка и за бяла гривна!
А аз ,прибирайки всичко на мястото си,мяркам един гердан,никога неносен,незнайно как попаднал у дома и отдавна прибран за "да има". Веднага се сещам,че доста отдавна съм хвърлила око на една гривна,която за съжаление все скъпичка ми се струваше...А толкова щеше да подхожда на пръстените ми!
Та този,въпросния гердан ме подсеща,че и сама мога да си я направя-имам и панделките,какво толкова?Половин час занимание с пинсета и клещи и вече имам мечтаната гривна!Досущ като тази,на която бях хвърлила око!








Хубаво е да създаваш красота с ръцете си...
Хубаво е да усещаш красотата със сърцето си...
Хубаво е да даряваш красотата от душата си...

Желая ви един красив летен следобед!

2 коментара:

Анонимен каза...

Сигурна съм, че твоята е по-прекрасна от онази, която не може да си позволиш. Направо съм зашеметена. Тези дни ще пусна снимки от маите подобни занимавки, но сега ме е срам. А тебе не те е срам само да изкушаваш тук с невероятните ти хрумки.
Таня

Юлияна Неделчева каза...

Теб пък защо те е срам?Не съм видяла досега нещо твое,от което да се срамуваш!
И мен не ме е срам...Само дето ме е яд,че си няма машина!

Публикуване на коментар