CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 22 юли 2012 г.

Разни " прахосъбиратели "

Едно другарче,Мина , беше нарекла така един от албумите си със пачуърк-щуротийки .
Много ми хареса думичката!Толкова точно описва някои от предметите,които правим.
Като моите,които ще видите след малко.Понякога сама си се чудя -Защо го правя това сега?!За какво ще го ползвам?
И сама си отговарям-защото така иска сърцето ми!И ръцете ми...
Казвала ли съм ви как един ден,отивайки на работа,първо порових около едни казани за смет,където бяха изхвърлени невъобразими съкровища?Мъжът ми ме караше с колата ,та успях да се сдобия с два куфара,от онези старите,картонените и две канички като тази:

Бяха си май цял сервиз,ама пусто с мъж да ровиш из боклука е все едно да обикаляш МОЛа с него...Къде такова търпение!!!А имаше още толкова неща за вземане....
Както и да е,една от каничките вече живее втори живот у дома.Идеята е да бъде ваза,пък знае ли човек...






Приликата със саксията е съвсем случайна-чак след като беше готова вазата и се чудех : сега пък къде да я сложа?,чак тогава видях че са си лика -прилика и засега е ситуирана до нея!
Следващия "прахосъбирател" са едни чудни старонесебърски камъни,които лично събирах преди две лета :






Те пък са заели "почетното" челно място пред телевизора!За там си и бяха правени де!
Последната,засега поне, от събирачите на прах е една стара,стара кошница.Май и тя самата не помни откъде се взе у дома.През годините изпълняваше какви ли не функции,като включително приютяваше известно време дървата за огрев до печката.След като заслужено си почина две години на тавана,от скоро се превърна в чудесен фон за моите снимки:





Намеренията ми за нея са доста по-смели,но за това -когато му дойде времето!
И да не мислите ,че всичко това се появява ей така- от днес за утре?Нееее,тези неща не стават "на един дъх",като повечето ми работи!Това е процес бавен и изисква доста търпение.Свързано е с много чакане от чисто технологична гледна точка.
Сега ви оставям в ръцете на летния ден-насладете му се!
А аз отивам да довърша нещо ,отдавна започнато и нетърпеливо най-сетне да се появи на бял свят!

2 коментара:

Анонимен каза...

Удобен повод да ми дойдеш на гости - добре, че нищо не изхвърлям, напълних мазето с такива нещица, също запалена по декупажа, но ти си си майстор и те ще грейнат изпод твоите ръчички. Кошничката е доволна, че от тавана е слязла сред обществото - кокетка! Каничката - от времето на соца ме развесели. И сега - как ще разбера, че вътре е Маслото? Имам такъв сервиз на село - бая работа ще пада, много ми харесаха идеите ти, е нямам камъчета, но ще мина и без тях.
Таня - трупаща прахоуловители

Юлияна Неделчева каза...

Ох,недей!Направо ми иде да се телепортирам до Перник!!!
Трупай,трупай - аз все някой ден ще дойда и да има какво да си взема ... хи хи хи

Публикуване на коментар