CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

четвъртък, 19 юли 2012 г.

С вкус на море

Горещата юлска сутрин неочаквано придоби вкус на море! Ммммм-какъв само солен и приятен вкус имааааа....
Отново си разглеждах разни снимки,когато попаднах на това !
Вълшебни ,нали?!
И плановете ми за гладене на поредната порция парцалки,услужливо предложена от вярната помощница-пералнята,някак се стопиха и отстъпиха мястото си ( не без угризения от моя страна!!!) на едно друго,далеч по-приятно занимание.
Сетих се ,че имам едно страхотно бурканче от лютеница,ситни камъчета от някогашния аквариум (рибките ,в който бяха "сварени" , докато ги топлехме с бързовара...) ,синя свещ и синя панделка.После ми светна лампичка,че някъде между салфетките се мотаеше една не много ефектна,но пък страшно подходяща с морските си мотиви.Оставаше желанието...А то- то беше в изобилие!!!
Не след дълго се появи и моят свещник с вкус на море.Ммммм-какъв само вкус!















Една "открадната " идея днес ме приближи до прекрасното ни море и донесе солен вкус по устните ми.Зареди ме на "морски " вълни и настрои позитивно за предстоящия работен следобед.Огледайте се около себе си и ако все пак не намерите нищо,което да ви настрои положително,погледнете тези снимки,които малката ми дъщеря направила преди няколко дни на морето около Каварна:





Може би точно те ще са ключът към вашето добро настроение...Пожелавам ви го от сърце!

0 коментара:

Публикуване на коментар