CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

понеделник, 16 юли 2012 г.

Обичам !

Казвам се Юлияна !
Кръстена съм на баба си ( по бащина линия ) Яна.
Някога,във възрастта на вечното отрицание не харесвах името си.
Сега,сега се приемам такава,каквато съм-барабар с името си!
Обичам да ме наричат всякак.Различните хора се обръщат по различен начин към мен -Юлка ,Юле ,Юленце ,ЮлиянО.....И никое обръщение не ме обижда.Знам всеки какво влага в обръщението.Обижда ме само тогава,когато липсва всякакво обръщение.Но и тогава прощавам.Такава съм...
Днес ,православната църква чества Св.м-ца Юлия.Била е млада жена,която не се е отрекла от вярата си.Аз също не мога да се отрека от вярата си в доброто и красивото...Бяла лястовица.Такава съм!
Едни рими преди няколко дни се изляха. За да ме покажат ,може би?!

Обичам

Обичам розите и слънчогледа.
Обичам житните поля.
Обичам Слънчо как ме гледа.
Обичам боса да вървя.
Дъжда по устните си да усещам.
Денят с усмивка да посрещам.
Косите на децата си да галя.
Дори да шляпам в локва кална...
Обичам Слънцето,Луната и звездите.
Обичам тъмната прохлада на горите.
Обичам и небето нощем.
Обичам люляците още...
С приятел верен да се смея.
И да седя сама на кея.
По изгрев хвърчила да пускам.
Бонбони ментови да хрускам.
На мама гозбите обичам.
По дъхава трева да тичам.
Във шепа да сбера росата.
Звънливите гласчета на децата...

Във тези рими себе си познах!
И истина една дотук разбрах:

Обичам да Обичам!

Не претендирам да съм поетеса,но обичам да пиша стихове.Всъщност не-те обичат да ме спохождат от време на време.За да ме покажат,знам ли...



Прекрасен да е денят ви!Топъл,усмихнат,нежен и емоционален!
Обичайте...Розите и слънчогледа...или каквото ви се иска да обичате.Просто :Обичайте!

0 коментара:

Публикуване на коментар