CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

вторник, 24 юли 2012 г.

Аз и котките

Някога това не съществуваше...
Аз и котките.Нямаше такова нещо!Имаше само Аз.Откак у дома влезе онова малко,сладко същество,което в началото беше Кити,а после се оказа Макси-нещата са различни.
Вече обичам котките!Преди дори не ги заглеждах.Котка-какво толкова?
А сега намирам по нещо хубаво у всяка...И си умирам за моя калпазанин!
Явно много са ми влезли под кожата, щом като се появи това,което ще видите след малко.
Но,да започна малко по отдалеко.Преглеждайки един руски блог ,попадам на линк към друг руски блог,където пък мацката беше споделила едно видео как се прави един конкретен пачуърк блок-мързелив ананас.Само дето сега не мога да го открия и да ви го споделя,защото това се случи почти преди месец.Тази публикация трябваше да се появи доста по-рано,но по обективни  причини ( машината ми нали си беше дала почивка...) става чак сега.През това време успешно успях да забравя къде точно гледах "нещото"
Факт е ,че го започнах още тогава,на мига!Рускинята разказваше как видяла този блок ( мързеливия ананас! ) и решила да опита от чисто любопитство.И когато блокът бил готов го беше превърнала в калъфка за възглавница.
Мен също ужасно ме съблазни "мързеливият ананас" и реших да опитам.Огледах се за някакви парченца и попаднах на тях-Котките!Това бяха едни изрезки от дамска риза,която си бях купила от втора употреба тъкмо заради прекрасните бродирано-апликирани котки с очички от цирконий!Прибавих още два подходящи цвята и се започна сглобяването на Ананаса!
Само да ви кажа-ужасно приятно и лесно е!Чак ми се иска да ушия цяло одеало с този блок.

Ураааааааааа!!!!!!!!Докато пиша това,се сетих че с помощта на Гугъл-преводач мога все пак да потърся.Успях!Намерих линка и клипчето.Можете да ги видите ето тук!
Та такаааа-когато и моят блок беше готов (размерите му се получиха 40/40,защото ших без всякаква ясна представа,ей така-за идеята!) ,аз също се запитах -какво да го правя сега този блок?Реших,че калъфка не ми трябва.И тогава сетих,че мога да го направя на чанта!За мен.
И започнах да куилтвам.С истинското краче за куилт,което си закупих от Аксиома.
За първи път!Опитах само на едно малко парче плат,стори ми се не много трудно и се прехвърлих направо на чантата.
Ехееее,оказа се,че си трябва доста тренинг за това...Обаче бях много упорита!
Докато се повреди машината...
И така нещото преседя,отлежа цели три седмици!Когато вярното ми другарче отново беше във форма дълго се колебах дали и как да продължа.Все пак,онази вечер събрах смелост и се заех отново да куилтвам.Малката ми дъщеря унесено ме наблюдаваше и сподели,че съм "задобряла".
Ентусиазма отново ме обзе и след няколко часа се появи тя-моята нова чанта с котките!
Вижте я:

Ето как изглеждаше блока,преди да започна да го куилтвам.


 Дотук бяха силите на машината,после се предаде...

 Съвсем първите ми опити и резултати в истинския куилт,с истинско краче!

  Иииииии-вече готовата чанта!

Котките.....






Ужасно много се гордея със себе си!И си се радвам на смелостта да опитам...
Вече разходих тоалета от горната снимка и бях толкова щастлива!
Иска ми се да опитвам още ,и още,и още....
Опитайте и вие -да се усмихвате,да обичате,да дарявате,да бъдете щастливи...
Несъмнено ще ви се получи!
Хубав да е денят ви!И прохладен!

8 коментара:

Vesela каза...

Невероятна е!

Ралица каза...

Много е хубава!
Честити придобивки!
Ще ти стои и класически ананас /блок/ :)

Кети каза...

Браво, Юле! Страхотна си!

Юлияна Неделчева каза...

Весе,Рали,Кети,много ви благодаря за подкрепата!
Важно е да ти кажат ,че си се справил-тогава имаш сили и желание да продължиш напред!
Благодаря,милички!

lefi каза...

Нямам думи..........Страхотна е!

Юлияна Неделчева каза...

Много благодаря!И аз много и се радвам.

Анонимен каза...

Хайде сега, с чантичката на рамо (която е страхотна)поклащай ханш като Холи Бери в "Жената котка".Като направиш няколко тегела из апартамента, си готова за СКОК. Ще утепаш рибите. За всеки случай си пусни края на филма, за да хванеш чалъма на чупките в ханша.
Таня - ОТК и киноман

Юлияна Неделчева каза...

Ааааа не,скоци няма да правя-дори и заради теб!Страх ме е,много!
Ама ханша мога да го поклашам...колко му е!

Публикуване на коментар