CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

понеделник, 16 юли 2012 г.

Две напред,една назад

Не ,няма да танцуваме танго!
И за танци няма да си говорим.
Отново иде реч за шиене,парцалки,идеи,мечти....
Както знаете,отдавна вече ( поне така ми се стори на мен!!! ) си нямам машина.Това обаче не ме принуди да седя със скръстени ръце.Напротив!Накара ме да се замисля какво друго бих могла да правя ,докато все пак се намери някой,който да се смили над неспокойната ми творческа душа и прояви малко милост да ми настрои машината.
Разглеждайки поредната публикация на една от руските блогърки ,попаднах на линк към блога на друга руска,или по-скоро украинска дама.
Влюбих се в сърчицата на тази жена!Онемях,занемях,прехласнах се...Толкова красота!
Толкова простички и толкова съвършени.А снимките?!Прелестни!Никога не бих могла да направя такива с моят фотоапарат...Искрено и се възхитих!
И така,беше решено-ще се бродира,докато се сдобия пак с машина!Започнах да ровя в нета за "малки схеми за бродерии" .За мое огромно съжаление не намерих почти нищо на български!Имаше какво ли,но не и това,което ми трябваше на мен.
Тогава се сетих да изпиша "търсенето " си на английски.И се започна пак едно гледане,ровене...и пак нищо!Докато срещнах ето това !
Отново бях влюбена-загубена!И очарована...от простотата на бродерията и нейното съвършенство.
Вече знаех какво ще правя с немирните си ръце и душа!
Първото си момиченце изкопирах " дословно",нещо което никога не съм правила!Но толкова ми хареса,че нямаше как да не го направя-бях влюбена все пак...хи хи хи...
От двете ми прекрасни открития за изминалата седмица се роди и моят вариант:












Прекрасно,нали?!Толкова си го харесвам...
И съм ужасно благодарна на онези две души,също като мен търсещи и правещи ,за чудесните идеи,които ми дадоха!Защото това,далеч не е всичко,ноооо...за другото-друг път!
И такаааа - направих две крачки напред,откривайки нови хоризонти и една мъничка назад,връщайки се към съвсем ръчното шиене.
Две напред,една назад...огнено танго!Дали пък моите приключения в света на Парченцата не са все пак едно огнено танго?!

Пожелавам ви весела,усмихната и ползотворна седмица!И едно очарователно лято!

0 коментара:

Публикуване на коментар