CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

вторник, 8 януари 2013 г.

Заключени сърца

Заключени са - да !
Сърцата на хората в днешно време ... За съжаление .
И как ми се иска да открия верния ключ към доброто у човешките сърца .
Засега трудно ми се получава .
Засега направих само едни сърчица да държат ключовете от домовете на хората , а тези от сърцата им седят все още някъде скрити , в дън гори тилилейски .
Едно много мило момиче ( моя колежка ) ме помоли да и направя ключодържател - сърчице . Ако можело да е на точки ....................  :)
За идеята използвах едни невероятно малки остатъци , или по - скоро доста теснички , от онова есенно - лилаво одеало . Толкова бяха теснички ( около 10 - 12 мм. ! ) , че се страхувах дали въобще ще се вижда плата , когато измина резервите . Естествено , наложи се да тегелирам с доста по - малка резерва от обичайното .
Изминах на машина , разгладих с ютия и после последва ето това :

 Наложи се да измина сърчицата на прав тегел предварително , защото си знаех ,че при обръщането и пълненето после с ватичка ще се разбридат тегелите и тогава става твърде сложно затварянето .


Изрязах съвсем близо до тегела и последва обичайното тегелиране , обръщане и пълнене .

 След малко ровене във вълшебните ми кутийки , НЕ малко игра с клещите и отверката се появиха и те - ключодържателите - сърчица !







Вече си имат и собственици даже - милото момиче , което ми  ги поръча и двете ми прекрасни принцеси .
А аз все още продължавам да търся ключетата от сърцата на хората ...
Имайте своя незабравим ден !

0 коментара:

Публикуване на коментар