CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

понеделник, 21 януари 2013 г.

Сърдечно

Мисля си , че когато правиш нещо , то трябва да го правиш със сърце . Сърдечно демек :)
Та дори и когато правиш самите сърчица ! А на мен в последните дни ми е толкова сърдечно , че вследствие на този факт се появиха още сърчица . Този път розовки !
Нежно розово и пепел от рози . Ленени . И влюбени ...












Прекрасен ден ви желая и не забравяйте каквото и да правите - правете го със сърце !
Сърдечни поздрави от мен !

4 коментара:

Анонимен каза...

Предлагам, на 14.2.13г. да застанеш пред dm и да подаряваш по едно сърце на всеки влюбен когото срещнеш

allegri2000 каза...

Юле, направо се влюбих в по-тъмното!Искам и аз, но точно такова! Браво на теб! Толкова са нежни и красиви! Направо ме разтопиха!
Поздрави: Вера

Стефка каза...

Тези мънички кафеникаво-червени сърчица, с разкошната дантела са прелест! Усмивки.

Юлияна Неделчева каза...

Хей , момичета , много ви благодаря ! Толкова сте мили ...
Вера , с удоволствие ще ти изпратя едното сърчице , само ми пиши адресче :)

Публикуване на коментар