CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 6 януари 2013 г.

Бялото момиче

Бялото момиче се появи у дома на един много хубав ден - днешният !
Богоявление ... или още Йордановден .
Обещано преди много , много месеци .
Обмисляно и премисляно преди много , много седмици .
Започнато преди много , много дни ...
И завършено точно днес ! Има нещо в това , не мислите ли ?!
Най - дълго мисленото ми и най - абсурдно облеченото момиче досега - бялото ми .
Така си го исках - беличко . Цялото !
Само малките му щури плитчици са чернички ...
Когато го видях съвсем готово , това малко бяло момиче ми напомни за самата мен .
Сякаш ме показваше цялата - романтична до наивност , а от там и до глупост .
Нежна и ранима , и същевременно силна и устояваща .
Пеперудена ...
















Искаше ми се да има  много бяло и много дантели ... Направих го !
Плетох цял следобед , гледайки съботните филми по телевизията и си спомних колко много обичам да плета . Пуловерът на бялото момиче е изплетен по всички плетачески правила - предничка , гръб , ръкави , поло  яка и всичко това със всичките му там свивки и ръкавни извивки , както си му е реда !
После дойдоха шапката с истинския помпон , а накрая се появиха и калцуните върху белите ботушки .
Всички , абсолютно всички дрешки на куклата се събличат . Полата и кюлотите са ушити с ластичета в талията за да са удобни за обличане .
Крилцата ... Този път исках да са такива - нежни и силни !
Като момичето при , което ще отиде моето бяло момиче ...

Нека остатъка от деня ви бъде бял и нежен - като едно бяло момиче , което се роди на Богоявление !
Честит имен ден на всички именяци ! Да ви е живо и здраво името и внуци да го подновяват !

0 коментара:

Публикуване на коментар