CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 4 януари 2013 г.

Кутийки за чудесийки

Празниците са  време за подаръци . Всякакви !
Най - големият ми подарък беше завръщането на двама много обични хора . Ама много , много обични - съпругът ми и приятелката ми детството . Разказвала съм ви за нея ...
Заедно с нея , от далечна Германия пристигна и една прекрасна метална кутийка , на каквито аз съм голяяяяям фен !
А за съдържанието на кутийката няма да си говорим - само ще гледаме . Истинско съкровище !








Разкошни , прекрасни панделки от органза и сатен ! Вълшебни !
И запленена от чисто новичката си кутийка с чисто новичките ми панделки , отново се заех с подреждането на моите чудесийки в кутийки .







И това ако не е съкровище !!!
Малко по - рано през деня , подготвяйки се за излизане , реших да облека една червена жилетчица , която много си обичам , но не нося често защото ми беше твърде широчка .
Съвсем импулсивно седнах на машината , свих си я и бях готова за излизане . Ноооо ... не съвсем !
Реших , че съм прекалено по Стендал облечена в червено и черно и ми се прииска да добавя поне още един цвят към тоалета си . Тогава се появи и тази дантелена брошка , спретната за няколко минути :









Пожелавам ви един прекрасен петък , преливащ от усмивки и обич !

0 коментара:

Публикуване на коментар