CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 12 януари 2013 г.

Ягодка в сметана

Едно от платчетата , които си донесох от Лил беше с прекрасна щампа на сочни червени ягоди.
От няколко дни се мотае пред очите ми и ме предизвиква и днес бях твърдо решила , че вече ще го ушия . Само дето ми се струваше твърде скъпоценно и реших това , което ще направя да опитам първо с друг плат .
А направих нещо , което до днес не бях опитвала - шиене на пачуърк с хартия . Бях гледала преди доста време клип как се прави това и си мислех , че помня . Оказа се , не съвсем така .
Уших си го както си го мислех и едва след това си направих труда да погледна в нета как точно става . Е , разбира се аз го бях направила по трудния начин , макар че резултата си беше същия . И за да не се мотаете като мен ако решите да правите нещо подобно ви съветвам да кликнете на този линк и да изгледате клипчето и другите съпътстващи го .
Аз си бях решила ,че ягодките са много подходящ десен за подложка на кафена чаша и това си и направих . На лист от изписана тетрадка по френски си нарисувах желаната ягодка и много ентусиазирано се заех да тегелирам . Само дето го правех от обратната страна , а не от тази на рисунката и си беше доста по - трудничко , ноооо .... Все пак се получи точно това , което си исках !














С куилтването нещата седяха малко по - различно от  предварителната ми представа . След като тегелирах по самата ягодка ми се видя твърде семпло и реших да направя някоя и друга завъртулка . Само дето за такова малко нещенце не ми се сменяше краче и отново по трудния начин си куилтвах с крачето за шиене . И пак се получи ! Явно на пробната ми ягодка и е било писано да си стане от първия път ...




Малко не му е времето вече за кафе , но все пак ви желая  : да ви е сладко !
И вечерта ви да е сладка  !
Като ягодка в сметана ............................

0 коментара:

Публикуване на коментар