CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 27 януари 2013 г.

Тесто за пица

Сега  , нека първо да кажа , че моят блог съвсем не претендира да е кулинарен такъв .
Има безброй , повече от чудесни кулинарни блогове и сайтове , които и аз като вас посещавам от време . И все пак ненапразно името на блога ми е " Парченца " - тук са парченцата на моя живот . Всички онези малки и големи части на един пъзел , наречен Живот ...
А храненето е една част от пъзела , нали ?!
Та така , за снощната пица ... Миналата неделя стара приятелка ми беше на гости . Както му е реда :)))))))))  момичето си дойде с армагана - нещо за почерпка . Беше правила пица за семейството си , която беше разкошна , с домашно месено тесто ! Сподели ми рецептата за тестото , а аз след снощната " проба " я споделям с вас :

1 кг. брашно
1 кубче мая
600 мл. вода
1 лъжичка захар
1 лъжичка сол
3 - 4 л. оцет
3 - 4 л. олио

В малко от затоплената вода се слага маята с една лъжичка захар . Когато маята се " захване " заедно с останалите продукти се започва месенето . Прави се меко тесто , което се оставя да втаса достатъчно . Нататък е - на кой както му харесва !
От тази доза излизат четири големи тавички с блатове за пица ( тънки ) .
Моите пици снощи станаха разкошни , а подправени с присъствието на двете ми момичета си бяха просто ... Божествени !!!!!!!
И доказателството :








Желая ви една много спокойна и вкусна неделя !
Да ви е сладко !

0 коментара:

Публикуване на коментар