CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

понеделник, 7 януари 2013 г.

Зимни приказки от хартия

Хей , нали не сте си помислили , че съм зарязала декупажа ?!
Той определено си остава една от големите ми любови . А когато аз обичам нещо , то наистина го обичам !
Вече съм ви казвала ,че декупажа не е нещо , което може да се появи от днес за утре . Иска се наистина много технологично време .
Е , не чак толкова колкото аз си дадох , ноооо ..... :) Някои от нещата , които ще ви покажа сега са започнати още в края на лятото , други през есента , но и техният ред дойде най - после . Или , както обичам да казвам - всяко нещо с времето си !
Истината е , че харесах декупажа заради приликата му с пачуърка . Изрязването на различни мотиви от салфетки и подреждането им в една обща картина е нещото , което ми носи радост и удоволствие . Чела съм много за декупажа , за различните техники и материали , които се използват , но мен това не ме влече . Обичам простичкият , скромен декупаж и даването на нов живот на стара вещ .
Обикновено използвам много повече от един мотив от салфетка при облепянето на предмета . Да създам някаква  хартиена приказка  върху нещото е истинското удоволствие за мен .
И така , нещата които ще видите са на моята приятелка Деси ( майката героиня , за която съм ви казвала ) . Когато , малко след като аз направих своя ремонт тя също реши да обновява , разчиствайки за ремонта прибрала грижливо в един голям кашон всички вещи , които и се сторили подходящи за декупаж . По - късно , този голям кашон беше донесен у дома с едничката заръка да разкрася предметите . Както си искам .
Обичам , когато ми се доверяват !
И понеже , кашона определено беше доста голям и доста пълен , едва сега успях да зарадвам Деси . И дори не съм свършила с нещата от кашона ...
Снимките направих на свечеряване , минути преди да предам " пратката " , затова и не са много добри .
И все пак :






























Надявам се , че ви оставям в добра компания ...
Имайте своя хубав следобед и се насладете на новия сняг навън .
Хубаво било да вали на Ивановден  - според народният календар  годината щяла да бъде здрава .Честито на всички именици и всички бъдете здрави !

0 коментара:

Публикуване на коментар