CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

вторник, 15 януари 2013 г.

Време е за десерт

Тези , които се отбиват честичко тук знаят , че обичам да споделям .
Радости , тъги , чувства и емоции , сътворено и опит ...
Такава съм . Обичам да споделям , да .
И затова сега ще ви споделя десерта , който направих днес . За него ми каза колежка и  ми прати ето този  линк с рецептата . Спазих точно дозировката и всичко се получи перфектно !
Толкова лесно и толкова бързо става .
Само дето , по съвет на Ани ( колежката ми ) аз не ги изпържих , а изпекох във фурната .
Освен за джоба ( предвид цената на олиото ! ) така е доста по - здравословно и за стомаха , не мислите ли ?
Мисля , че днес открих още един любим сладкиш . Обичам да става " бързо , лесно , вкусно " .





Отивам да похапна докато все още има , а на вас желая спокойна нощ !
И сладка .

2 коментара:

Стефка каза...

Страхотна асоциация с морските раковинки, Юли! Да ви е сладко! Усмивки.

Юлияна Неделчева каза...

Ооооо , сладко ни беше :)
Благодаря ти , че се отбиваш !

Публикуване на коментар