CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 11 януари 2013 г.

Приказната полянка

Не знам защо , но още с настъпването на новата година у мен се зароди едно усещане за поредната пролет ...
Не рядко се е случвало зимата да се развихри точно в края си , но мен някак си не ме напуска чувството ,че иде хубавото време . Затова и може би рано - рано приключих със зимните проекти и всичко , което правя напоследък е твърде цветно и весело . Като поредната цветна приказка , която " написах " току що .
Идеята се роди тази сутрин докато си пиех кафето . Това винаги става в компанията на моите прекрасни цветя . Поглеждайки случайно към една от драцените - компакта зърнах една пеперуда . Повечето ми цветя са окичени с разни джунджурии , за разкош .
Та , въпросната пеперуда много бързо успя да кацне в главата ми и да роди поредният прахосъбирател . Макар че , канех се да правя нещо друго , ноооо ... Здраве да е !
Появи се моята приказна полянка . Отново се потопих в един приказен свят и дори усещах дъха на тревата , чувах пърхащите пеперудени криле , облизвах се от вкуса на горските ягоди , наслаждавах се на топлите слънчеви лъчи и си набрах букет цветя .
Направете го и вие и ви обещавам , че ще се почувствате по- добре !

















Спокоен ден от мен !

2 коментара:

Анонимен каза...

Невероятни съчетания , огромен талант и безкрайна обич! Благодаря, че ме зареди с позитивизъм само от разглеждането! Бъди, жива, здрава и все така плодотворяща :) :) :)

Юлияна Неделчева каза...

А аз благодаря за безкрайно милите думи !
Само ... бих искала поне едно именце ... хубаво е когато знам кой се изказва така ласкаво :)))))))))))

Публикуване на коментар