CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

понеделник, 28 януари 2013 г.

Да си направим сърчице

Привет от снежна и красива Силистра !
Имах чуден ден с много сняг и две чудни момичета , моите дъщери . На човек му трябва тооооолкова малко за да е щастлив - просто две обични същества и няколко снежинки в косите.
И дузина  сърчица , ей така - за разкош !
Последните сърчица , които се появиха у дома са изцяло плод на явно твърде развинтената ми фантазия . И на ежедневни дейности , като паленето на печката , да речем :))) И на моят плюшкинизъм ...
Първите сърчица се оформиха като такива в главата ми докато ровех из тавана за разпалки и кашони за да запаля парното . Хрумна ми да опитам какво би станало ако намажа парче от кашон с Ц 200 и да лепна отгоре парче плат . И докато ми хрумна и го опитах ! Първо запалих парното де :)))))





Всеки може да си направи у дома такова сърчице . Нужни са малко картон , за предпочитане от кашон , парче плат и връв , каквато ви харесва . Аз използвах канап , защото много добре се връзваше с цвета на кашона , който така или иначе си се вижда отстрани , на разреза . Това не ме притесни , а ми се видя доста натурално и свежо .
След като изсъхна от едната страна намазах парчето картон и от другата . Когато и там беше съвсем сухо си нарисувах сърчицата и изрязох .





С много остра ножичка ( можете да използвате остър нож , шило или друго каквото ви е удобно ) пробих дупчица и завързах канапения конец . Добавих и още нещо . Вижте какво :




Какво пише на листчето ли ? Нищо ! Оставих на всеки влюбен да напише това , което му казва сърцето ...











Още две различни сърчица се родиха тази сутрин . Докато си пиех кафето и гледах сутрешния блок на Бтв .




Интересно ли ви е какво е това ?
Това са червена панделка ( както се вижда де ) и спирала от ученическа тетрадка . И двете ми дъщери много обичат тетрадки със спирала , по - удобни им били . И когато " удобните " тетрадки биват изписани отиват ... познайте къде ! За разпалки на парното .  Един ден , късайки листите за да бъдат оползотворени още веднъж ми хрумна , че бих могла да събирам спиралите . За нещо . За някой ден . За ... може да потрябва !
Една такава спирала се мотаеше по кухненския плот неприбрана на мястото със джунджурийки ( което е мой минус в повечето пъти , но не и сега !) и докато си наливах кафето ми хрумна , че тя също би могла да бъде сърчице .
И стана ! С помощта на една червена панделка :







Всеки тийнеджър  би могъл да направи такова сърчице за любимата / любимия . Иска се само една спирала от тетрадка . И едно сърце , изпълнено с любов !

Пожелавам ви приятна вечер и една любов до вас !


5 коментара:

Анонимен каза...

Благодаря за спокойствието и красотата която носиш!!! Теди

Анонимен каза...

Прекрасни!Носиш красота, да, но за мен спокойствието се нарушава щом попадна тук - сега трябва да търся подобните "материали".
Таня - Неспокойна!!!

Юлияна Неделчева каза...

Благодаря ви , от сърце !
Танче , не търси подобните , от всичко може да стане сърчице ... И се успокой , моля те ! Една луда стига :))))))))))

allegri2000 каза...

Юле, страхотно сесправяш! Сърчицата са прекрасни! Толкова много обичам точици! И смятам, че ти ще си най подготвената дама за Свети Валентин!:)))

Юлияна Неделчева каза...

Благодаря ти ! И аз обожавам точици и все се чудя откъде идва тази страст ?
Хубава вечер !

Публикуване на коментар