CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

четвъртък, 1 декември 2011 г.

Напомняне

Привет!
За трети път днес......
Честит Декември-месецът на чудесата,подаръците,елхите,добрината.....
Месецът на надеждата....
Някой от вас с нетърпение очаква кой ли ще е късметлията в Коледната ми лотария.
Още малко търпение!
Искам да напомня на всички за условията за участие.Необходимо е само да оставите някакъв коментар или да заявите участие.Когато нямате регистрация и коментарът ви излиза като анонимен,моля оставяйте ми името си-за да мога да ви запиша.
По долу ще публикувам списъка,който съм направила до този момент.Някои са се регистрирали с имената си,други с прякорите.Някои от вас познавам-други не.Това няма никакво значение-ще бъда абсолютно безпристрастна!
Моля,огледайте списъка и ако не се видите в него,а сте се записали пишете ми за да мога да се коригирам!
Коментарите във Фейсбук не се броят за заявка,защото ми е много трудно да ги проследявам.
Ето и списъка:



Желая на всички ви късмет,но най-вече-много здраве!
Приятна декемврийска вечер!

4 коментара:

Анонимен каза...

невероятно красиви неща...сътворени с много любов.:)Юлияна Георгиева

Анонимен каза...

Юлка, махни hrisi62, aз само ви се любувам и нищо не правя, пък си ми е и гарантирана звездичката.После ще пиша на скайп, че и аз рева сега

Valya каза...

И аз съм се писала, но да повторя отново, изпратих още веднъж коментара си! Толкова много съм се възхищавала на творенията ти, ти си една от първите ми фейсбук приятелки! Невероятна си в бързината на творенията си!
Валя Кънчева от Русе:)

Юлияна Неделчева каза...

Благодаря ви,вашите отзиви наистина са много важни за мен!
Хриси,нищо няма да махам-условията са такива,че всички читатели на блога могат се запишат за участие,не само шиещите!
Вале,да ти си ми от първите приятели-аз пък се възхищавам от теб!!!!

Публикуване на коментар